Hexagrammen oftewel zeshoeken willen ze graag zien bij Crazy for CAS.
Even mijn dochter Vivian geraadpleegd. Zij haalde een stempeltje(Studio Calico) in de vorm van een zeshoek te voorschijn. Je moet misschien even goed kijken. De piek van de boom is één stempel die ik vijftien keer heb gestempeld en met twee tinten waterverf heb ingekleurd.
Dank Viv voor het lenen.
Fijne maandag, Angèle
11 opmerkingen:
Prachtig! Wat een mooie boom zo, knap dat je het zo precies kon!
Heb je nog een mailtje gestuurd over de inkt gisteren.
wow! great thinking with a fabulous effect!
Wauw Angèle, hoe kom je erop!!!
Grtjs
Daniëlle
Dit is heel creatief en mooi!!!
geweldig, daar zou je zomaar eens mee kunnen winnen!!!
Gaaf gedaan!!
O wat leuk is je kaartje geworden, mam! Heel origineel.
Eigenlijk zou je er nog een foto van het stempelje bij moeten plaatsen, dan krijg je er nog een beter beeld van!
X Viv
Oh oh oh wat vind ik dit leuk om te zien! Erg creatief bedacht en heel mooi uitgewerkt, fantastisch. Bedankt voor je deelname bij CFC!
Schittert & wat origineel! Je moet er maar opkomen zeg...
liefs, De hobby droom
Wow Angele die is wel heel erg gaaf en origineel leuk, leuk. Bedankt voor je deelname aan crazy for CAS.
Dit is pure wiskunde gecombineerd met creativiteit! Gaaf! Bedankt voor je deelname aan CFC!
Een reactie posten