maandag 7 oktober 2013

Crazy for CAS

Hexagrammen oftewel zeshoeken willen ze graag zien bij Crazy for CAS.
Even mijn dochter Vivian geraadpleegd. Zij haalde een stempeltje(Studio Calico) in de vorm van een zeshoek te voorschijn. Je moet misschien even goed kijken. De piek van de boom is één stempel die ik vijftien keer heb gestempeld en met twee tinten waterverf heb ingekleurd.
Dank Viv voor het lenen.


Fijne maandag, Angèle

11 opmerkingen:

Marjan zei

Prachtig! Wat een mooie boom zo, knap dat je het zo precies kon!

Heb je nog een mailtje gestuurd over de inkt gisteren.

Hannelie zei

wow! great thinking with a fabulous effect!

Unknown zei

Wauw Angèle, hoe kom je erop!!!
Grtjs
Daniëlle

Judith zei

Dit is heel creatief en mooi!!!

Margot zei

geweldig, daar zou je zomaar eens mee kunnen winnen!!!

Cornelie zei

Gaaf gedaan!!

Viv zei

O wat leuk is je kaartje geworden, mam! Heel origineel.
Eigenlijk zou je er nog een foto van het stempelje bij moeten plaatsen, dan krijg je er nog een beter beeld van!

X Viv

Marlieke zei

Oh oh oh wat vind ik dit leuk om te zien! Erg creatief bedacht en heel mooi uitgewerkt, fantastisch. Bedankt voor je deelname bij CFC!

De hobbydroom zei

Schittert & wat origineel! Je moet er maar opkomen zeg...

liefs, De hobby droom

anja curvers zei

Wow Angele die is wel heel erg gaaf en origineel leuk, leuk. Bedankt voor je deelname aan crazy for CAS.

Gerdine zei

Dit is pure wiskunde gecombineerd met creativiteit! Gaaf! Bedankt voor je deelname aan CFC!