Vanmorgen ging de nieuwe uitdaging van start met een mooie schets van Marjan.
Dit werd mijn kaartje:
We hebben weer een sponsor en ditmaal is dat Cards and Wishes.
De challenge loopt tot Valentijnsdag, vrijdag 14 februari 18:00u. Tot dan heb je de tijd om je kaartje/creatie, middels een directe link, bij Dutch Card Lovers toe te voegen. Hier kun je ook alle informatie vinden en natuurlijk de leuke inspiratiekaartjes van het hele DCL team bekijken.
Fijne zondag, Angèle

6 opmerkingen:
Leuke uitdaging en wat een mooie uitwerking van de schets!
Wat een pracht van een kaart, vind jouw uitwerking van mijn schets zo gaaf!!
Dat heb je weer mooi gedaan.
Grtjs
Daniëlle
PS, hoever sta je met je knuffel?:-)
mooie kaart nostalgisch
Leuke kaart, mam! Heb je al zin in kerstkaartjes?
Maak je ook nog een post van je haakprestaties, ze zijn zo leuk!
X Viv
Wat een mooie, lieve, nostalgische kaart!
Een reactie posten