dinsdag 21 oktober 2008

Flute


Deze LO heb ik volgens een sketch van Memory Lane gemaakt.

Groetjes, Angèle

4 opmerkingen:

Mandy zei

Wat een schitterende layout! Ik vind de kleuren geweldig mooi en de stichting over de streepjes papier die er als frame omheen zitten: geweldig gedaan. Je maakt heel mooie dingen zag ik even rondneuzend, die over je moeder is ook prachtig!

Evi zei

Mooie LO!!

Marianne Hope zei

Heel leuk jouw LO! Ook ik vind de frame geweldig. Dankje voor het meedoen en voor je compliment!

Viv zei

Ha moeders, mooie LO! De rand is ook erg speciaal, je weet wat ik van de foto vind ;) Heb zin in zaterdag, lekker scrappen!!