woensdag 22 oktober 2008

Loslaten


Een uitdaging bij de Scrapheap om een levensles te scrappen in een kleur. Moeilijke opdracht. Ik dacht aan deze foto van onze drie dochters en mezelf, wandelend langs de kleine Dommel, afgelopen zomer. Achter de foto zit een tag met daarop de journaling over het loslaten van mijn dochters.

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Groetjes, Angèle

1 opmerking:

Viv zei

3e prijs!!! Super gedaan mam, al vond ik die van jou toch wel de mooiste!