zondag 2 november 2008

Dare to use color


Bij 'Dare to use Color' zoekt men twee nieuwe CM-leden om het team te versterken. Dit wordt gedaan door een aantal scrapsters 3 maanden te laten meedraaien in het team. Daarna wordt gekozen welke kandidaten er definitief in het team opgenomen worden.

Ook ik ben gevraagd om mee te doen. Een hele eer!

De november-dare bestaat uit de kleuren (fris)groen en aqua-blauw.
Dit is mijn uitwerking.

Op het blog van 'Dare to use color' zijn de mooie resultaten te zien van het huidige team plus de gast-leden.

Kom allemaal meedoen met deze uitdaging. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Groetjes, Angèle

2 opmerkingen:

Viv zei

Mooie LO!!! Ook de foto is erg mooi ;)
Deze keer ga ik ook weer meedoen!

Hanneke van der Linde zei

Een tijdje niet op je blog geweest, maar je bent weer lekker bezig geweest! Prachtige LO"s zie ik voorbij komen!