
In het najaar van 2007 begon ik te scrappen. Dit is een van mijn eerste LO's. Ik was pas eenmaal in een scrapbookwinkel geweest en had nog niet veel materiaal. Dessin-papier deelde ik met mijn oudste dochter, zodat ik slechts halve velletjes had. Bij deze scrap kwam ik papier te kort. Niet genoeg karton om de foto in een kleur te matten en ook het rode karton (achtergrond) was niet breed genoeg voor het lijstje dat ik in gedachten had. Toch hou ik van deze LO. (foto: mijn middelste dochter als kind).
Groetjes, Angèle
2 opmerkingen:
Leuk dat je ook `oudere` LO`s laat zien, deze is en blijft leuk!
Heee Angele,
Wat een super leuke layout is dit.
Die had zo mee kunnen doen met de rood/roze dare.... proest...
Een reactie posten