maandag 3 november 2008

tweelingswap



Bij Royalty Scrapbooking werd een swap georganiseerd. Ik werd gekoppeld aan Monica. Spannend zo'n swap. Beiden zijn we enthousiast aan het werk gegaan. Het materiaal voor het regenboogkaartje stuurde ik Monica en zij stuurde mij de spulletjes van het blauw-rode kaartje. Hier het resultaat van mijn kaartjes. Wellicht dat ik de kaartjes van Monica hier ook mag plaatsen. Ik heb ze nog niet gezien.

Groetjes, Angèle

3 opmerkingen:

Viv zei

de kaartjes zijn heel leuk geworden!! Ben benieuwd naar de kaartjes van je maatje! Had een half uur geleden al een berichtje gestuurd maar deze is niet geplaatst! Hopelijk lukt het deze keer wel. x Viv

Hanneke van der Linde zei

Gave kaarten!

Unknown zei

Tuurlijk mag je die plaatsen :D
Erg gaaf je kaartjes!!!
En jij had dus tóch ook de uil van vilt gemaakt hahaha.... en ik had al verwacht dat je met die touwtjes zelf een regenboog had gemaakt...maar had geen idee hoe ik die zelf zou kunnen verwerken...miste een stukje wit papier...maar idd ... gewoon een kader uitsnijden dan hou je vanzelf een stuk wit over :D
En super hoe je de spulletjes die ik je gestuurd heb, verwerkt hebt in je kaart!