maandag 24 november 2008

Verrassing....


Deze award kreeg ik vandaag van Wendy, lid van het team van 'Dare to use color'
Super! Dank je wel Wendy.
Ik mag nu ook 5 mensen nomineren voor deze award.
De eerste is voor mijn liefste scrapmaatje Vivian. Afgelopen zaterdag hebben we samen een workshop gevolgd bij Marcia in Veghel. Leuk weer. Het resultaat is nog niet af. Daar wordt aan gewerkt. Maar nieuwe ideeën borrelen alweer.
Nu nog 4 anderen kiezen. Daar ga ik eens goed voor zitten. Een award voor de creativiteit van: Monica, Dilly, Hinke en Monique.

De regels zijn:

1. De winnaar mag dit logo op haar blog zetten.
2. Zet een link op het blog van de genomineerden.
3. Nomineer 5 blogs voor deze award.

4 opmerkingen:

Viv zei

Dank je wel moeders, dit is erg lief van je! De workshop was leuk he, en al dat scrap shoppen!

Dilly zei

Hoi Angèle, blij verrast ben ik door het feit dat jij me genomineerd heb voor de scrapaward. Extra leuk is in dit geval dat we elkaar niet echt kennen. Angèle heel erg bedankt hiervoor.
Intussen heb ik natuurlijk jouw blog ook bewonderd. Je maakt mooie dingen! Vind je het goed dat ik op mijn weblog een link van 'In the mood for scrapping' plaats?
Ik ga morgen even kijken wie ik wil nomineren. Nogmaals bedankt.
Lieve groet, Dilly

Unknown zei

Wat onwijs lief van je Angèle!
Heel erg bedankt!

Anoniem zei

Hoi Angèle, ik wil je even iets vertellen. Ik zag zojuist jouw roze/rood layout op DaretouseColor. Hij is prachtig !! De journaling heb ik met ontroering zitten lezen, wat mooi. Ik denk dat je een layout met ontzettend veel waarde hebt gemaakt. Ik ben er echt van onder de indruk !
Groetjes Berdien