
... zijn de kleuren van de nieuwe uitdaging bij 'Dare to use color' Kom een keer meedoen! Win je, dan mag je gaan shoppen bij de sponsor van deze prijs, de 'Srapheap' in Sprang-Capelle. Of je kado-bon à 15 euro besteden in de internet-winkel.
Dit is mijn uitwerking met deze kleuren. Een LO van mijn grootouders. Ik heb alleen oma (oftewel ommi) gekend. Ze woonde tijdens mijn jeugd bij mijn ouders in. Opa heb ik niet gekend. Hij stierf toen mijn moeder 7 was.
Toen oma 70 was, verhuisde ze naar een bejaardenhuis. Oma riep altijd: "Ik word 100 jaar!" Die leeftijd heeft ze niet gehaald. Ze werd 94 jaar.
2 opmerkingen:
Mooie LO, mam! de `border`vind ik echt super orgineel! Zeker een LO met veel waarde! :-)
Ik had hem al bewonderd op het Dare to use color blog en hij is echt super! Maar ook het verhaal erachter is prachtig.
Een reactie posten