


Wat was het spannend... Voor sommigen rakkers zelfs heel spannend. Die kregen hun pakje pas op het allerlaatste moment!
Sint en Piet waren hier al heel vroeg langs geweest. Ruim een week tevoren zelfs. Maar ik woon ook een eind verder;)
Op het moment dat mijn RAK met de post arriveerde, was mijn nicht (en goede vriendin) hier en die nam mijn pakje in beslag. Goed idee want, ofschoon ik niet nieuwsgierig van aard ben, als het om scrapspulletjes gaat, ben ik misschien niet te vertrouwen;)
Vrijdag belde ik haar en vroeg of ik mijn pakje mocht komen halen. Afgesproken werd dat zij het brengen zou. Ze moest toch langs mijn huis.
Dit pak ? kreeg ik overhandigd, vergezeld met een gedicht:
Geduld speelde je danig parten,
meer dan een week moest je wachten.
Een 'oitstapje' kwam er nog tussen,
dat kon je nieuwsgierigheid goed sussen.
Maar dan nu eindelijk de dag,
dat je uitpakken mag!!!
Ja en dat deed ik. Sint heeft me goed bedacht, getuigen de foto's. En wanneer je klikt op de bovenste foto dan kun je ook het gedicht lezen dat bij mijn kadootjes hoort.
Heel hartelijk dank!
2 opmerkingen:
Hahahahahahahaha, had jouw vriendin mijn enveloppe nou in de onwijs grote doos gestopt???
Wat een humor.
Ik ben blij dat de kadootjes in de smaak vallen.
Groetjes
Hinke
Ha moeders, wat grappig van Paula!! Ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat scrappen! Ben ook benieuwd wat voor een scrapspulletjes jij uiteindelijk hebt opgestuurd! x Vief
Een reactie posten