donderdag 11 december 2008

Award


Deze award kreeg ik van Vivian en Monica. Nogmaals hartelijk dank meiden. Mijn beurt om hem weer door te geven. Ik geef hem aan Wendy van het team van 'Dare to use Color'

2 opmerkingen:

Viv zei

Lieve mam, deze award heb je geheel verdiend!! En natuurlijk vergeet ik oma (onze creatieve duizendpoot!)nooit!

Evi zei

Hoi!
Ik zag je reactie op mijn blog...
Ik heb die mutsjes kant en klaar gekocht, ik liep er zomaar tegenaan en dacht meteen "die ga ik scrappen!'"
Ik heb eigenlijk geen idee meer waar ik ze gekocht heb? :(
Fijne dagen!!
groetjes Evi