
Vrede, liefde en geluk voor jullie allen. En veel scrap-plezier!
De laatste wedstrijd-maand bij 'Dare to use Color' zit erop. Drie maanden mocht ik meedoen als enthousiast Creative-Member. Het was superleuk om deze uitdaging aan te gaan. Wie er uiteindelijk het bestaande team gaat versterken is nog niet bekend. De andere deelnemers: Peggy, Veronica en Ilse zijn zeer getalenteerde scrapsters. Of ik een kansje maak?
Mijn laatste bijdrage mag ik nu laten zien. De opdracht was een project maken in de kleuren oranje en zwart. Dan denk ik toch altijd aan Halloween en met dat feest heb ik niet veel. De kleuren spreken me niet echt aan. Maar ook dat is dan een echte uitdaging. Met het resultaat ben ik tevreden. Een LO van mijn middelste dochter, inmiddels bijna 25 jaar jong. De titel van deze LO: Leve de tandtechniek!
Kom meedoen deze keer. De prijs is 15 euro. Te besteden bij 'de Scrapheap' in Sprang-Capelle.
3 opmerkingen:
Leuke LO mam!!!! Ondanks dat de kleuren je niet zo aanspreken vind ik het toch een ontzettend mooi lootje geworden!
Veel plezier zaterdag, en ik ga voor je duimen voor dat plekje bij Dtuc!!
ziet er super uit ben beneiuwd wie er gaat winnen ben ook nog in twijfel op wie ik moet stemmen heb namelijk 2 favorite Jij en veronica, (toevallig ken ik jullie ook nog beide dus den nog even na ga jullie werken nog eens uitgebreid bestuderen
prachtig lootje
leuke kleurencombinatie
ik zal jullie werken ook nog eens goed bekijken
groetjes natacha
Een reactie posten