Wat een leuke zomerse LO, en dat gemaakt in de winter!!! Jammer dat wij niet op de foto staan! Toevallig dacht ik gisteravond nog aan lutjebroek! Om nooit te vergeten!
Kwam je berichtje tegen op google blogs. Leuk om te lezen herken de foto's Ben de webmaster/oprichter van de website over Lutjebroek sinds 2003 kreeg laatst een paar foto's uit de jaren 40 & 50 altijd leuk. Als je zin hebn moet je maar eens kijken: http://www.lutjebroeker.nl/lutjebroek
2 opmerkingen:
Wat een leuke zomerse LO, en dat gemaakt in de winter!!! Jammer dat wij niet op de foto staan! Toevallig dacht ik gisteravond nog aan lutjebroek! Om nooit te vergeten!
Kwam je berichtje tegen op google blogs.
Leuk om te lezen herken de foto's
Ben de webmaster/oprichter van de website over Lutjebroek sinds 2003 kreeg laatst een paar foto's uit de jaren 40 & 50 altijd leuk.
Als je zin hebn moet je maar eens kijken: http://www.lutjebroeker.nl/lutjebroek
Een reactie posten