dinsdag 20 januari 2009

A new home...


voor onze jongste dochter en haar vriend. En daar hoort een kaartje bij met lieve wensen. Ik heb me laten inspireren door de laatste kaartjes op het blog van Marcia Hamelijck. Ze scrapt zo leuk!

Groetjes, Angèle

3 opmerkingen:

Viv zei

Erg leuk kaartje, mam!! Lekker `los` gescrapt, super!!!
Ben ook benieuwd naar je tags!!!

X Viv

Peggy zei

Wat een ontzettend leuk kaartje Angèle.

Hanneke van der Linde zei

Wat een leuke kaart!!

xoxo