It's the small and simple things that make life great
dinsdag 20 januari 2009
A new home...
voor onze jongste dochter en haar vriend. En daar hoort een kaartje bij met lieve wensen. Ik heb me laten inspireren door de laatste kaartjes op het blog van Marcia Hamelijck. Ze scrapt zo leuk!
3 opmerkingen:
Erg leuk kaartje, mam!! Lekker `los` gescrapt, super!!!
Ben ook benieuwd naar je tags!!!
X Viv
Wat een ontzettend leuk kaartje Angèle.
Wat een leuke kaart!!
xoxo
Een reactie posten