donderdag 8 januari 2009

'Just us'


Nog maar eens een eenvoudige scrap uit de tijd dat ik net begon. Superleuk papier vind ik nog steeds. Papier dat heel weinig extra's nodig heeft.

1 opmerking:

Viv zei

deze is en blijft echt super gaaf!!