vrijdag 9 januari 2009

Eerste scrap 2009


Gemaakt tijdens de gezellige meeting van de (toekomstige) teamleden van 'DtuC' bij de 'Scrapheap' in Sprang-Capelle; afgelopen zaterdag. Mijn opdracht was de kleuren groen en blauw en verf gebruiken. De verf is maar minimaal want daar moet ik nog mee oefenen ;)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi geworden hoor Angele. Enneh met verf kliederen is ook niet echt mijn ding. Wel letters enzo maar niet zo los op de lo.
Groetjes Wendy.

Viv zei

Leuke LO moeders!!! Ik moet die letters van Sassafras toch ook eens gaan gebruiken!!! Enne, dat kliederen met verf komt wel goed hoor (oefening baart kunst ;)

Stampidoe@gmail.com zei

supermooi geworden ben zelf ook niet zo verf achtig terwijl het er hartstikke mooi uitziet maar zit zelf altij dzo onder de verf