maandag 5 januari 2009

Stemmen bij 'Dare to use Color"



Zoals jullie weten heb ik meegedaan aan een wedstrijd voor een felbegeerd plekje in het CM-team van 'Dare to use Color'
En nu mag er hier gestemd worden op een van de 4 kandidaten: Ilse, Peggy, Veronica of mij.
Ik hoop dat jullie allemaal hier een stem komen uitbrengen. Stemmen is heel eenvoudig en snel gebeurd: twee klikjes met de muisknop maar.

Wanneer je klikt op de blinkie aan de rechterkant: 'Gave dares..." zit je meteen op het blog.

Het miniboekje: 'Celebrate good times' heb ik gemaakt naar aanleiding van mijn 30-jarig huwelijk in 2008. Die heugelijke dag hebben we gevierd samen met onze kinderen. Dit is de voor- en achterkant. De pagina's bevatten foto's van een gezellig etentje uit.

Groetjes, Angèle

5 opmerkingen:

natacha zei

prachtig boekje
mooie kleuren
groetjes natacha

Viv zei

Leuk boekje,mam!! Laat je de binnenkant niet zien?
Spannend he, het stemmen bij dtuc!

Anoniem zei

He Angele wat een super fleurig boekje. Ik ben ook wel een beetje benieuwd naar de binnenkant hoor.

Groetjes Wendy

Maud zei

Leuk boekje.
Jammer van de stemmen, maar mss een volgende keer dan, ik gaf jou allesinds een stem ...

Unknown zei

Jaaaaaaa!!!! En je zit in het DT heb ik gezien! Super gaaf voor je Angèle. Een dikke proficiat! Vind dat je het ook echt verdient. Je maakt heel mooie Lootjes en andere scrapwerkjes. Ben wel fan van jou hoor! :o)
Lies,
Monica