
is een project met de kleuren zilver en wit. Dit is mijn eerste bijdrage als lid van het DtuC-team. Ja, ik maak nu toch nog deel uit van het team, ondanks mijn 'verlies'. Peggy, een van de winnaars, heeft zich bedankt en omdat ik derde geworden was, ben ik gevraagd om haar plekje in te nemen. Ik heb er zin in! De foto; een winters plaatje, gemaakt in het dorp waar ik woon. De eerste dag met zon en sneeuw, begin januari. Leuk detail: de 'deken' is een borduurmerklapje dat mijn moeder ooit maakte. Heet deze techniek niet 'hardanger"?
Groetjes, Angèle
5 opmerkingen:
Het is een mooie LO geworden, mam!
Het zijn erg moeilijke kleuren ;)
Ik heb zin in ons workshop dagje over een paar weekjes, kan niet wachten!!!!!!
wat een gave LO is dit gewordne ook een mooie sfeervolle foto
Hallo,
Heb ook mijn eerst Lo gestuurd naar Daretousecolor. Wit /zilver.
Leuk.Die van jou is heel erg mooi.
Ik weet niet of je al getagd bent ,maar ik ben maar zo brutaal.Ik kreeg hem van Scrapbook-paradise. Zoek in je 6de mapje de 6de foto en vertel daar wat over.Stuur daarna de tag verder naar 6 andere blogs.
groetjes Jeanette, www.mienknuter.blogspot.com
erg mooie Lo! mooi met deze kleuren!
Het is een schitterende layout Angele en gefeliciteerd nog met jouw plekje in het team, dik verdiend!
Een reactie posten