Leuk dat je hebt meegedaan. Dat je zoveel gemeen kunt hebben met iemand. Nou dat tv kijken schiet er tegenwoordig ook bij in. Zoveel te doen met mijn hobby's. Scrappen natuurlijk en daarvoor heb je mooie foto's nodig,dus fotografie. Net 2x een cursus gevolgd. Spiegelreflexcamera van mijn vader gekregen, na zijn overlijden, en wilde ook op die manier leren fotograferen. Heerlijk de natuur in en foto's schieten. Dit was mijn eerste keer bij DtuC. Doe het beslist vaker.Doe ook elke week een challenge voor Scrapbook-Paradise en heb voor het eerst een kaartje gemaakt voor Double Dutch. Oja ben ook bezig met de challenge van Wijdus. Heb de smaak goed te pakken. Leuk trouwens die tekening/foto van jou met je dochter.
2 opmerkingen:
ik zie dat je de foto hebt geplaatst :), is leuk geworden he!
Hallo Angele,
Leuk dat je hebt meegedaan. Dat je zoveel gemeen kunt hebben met iemand. Nou dat tv kijken schiet er tegenwoordig ook bij in. Zoveel te doen met mijn hobby's. Scrappen natuurlijk en daarvoor heb je mooie foto's nodig,dus fotografie. Net 2x een cursus gevolgd. Spiegelreflexcamera van mijn vader gekregen, na zijn overlijden, en wilde ook op die manier leren fotograferen. Heerlijk de natuur in en foto's schieten.
Dit was mijn eerste keer bij DtuC.
Doe het beslist vaker.Doe ook elke week een challenge voor Scrapbook-Paradise en heb voor het eerst een kaartje gemaakt voor Double Dutch.
Oja ben ook bezig met de challenge van Wijdus. Heb de smaak goed te pakken.
Leuk trouwens die tekening/foto van jou met je dochter.
groetjes Jeanette [Mien knuterblog]
Een reactie posten