zondag 15 februari 2009

'Time"...


...is het onderwerp van de eerste uitdaging op het blog van Wijdus.
Dit is mijn bijdrage en ofschoon het heel anders is dan wat ik 'normaal' scrap heb ik een paar uurtjes echt plezier gehad.
Mijn inpiratie komt van Radio2: 'Made in the sixties'. Een hele week muziek uit de jaren zestig.
Het idee hierachter; een oude krant die gebruikt is als onderlegger bij het kliederen met verf. Kranten worden ook gebruikt om snel een notitie ofzo op te schrijven. Vandaar dat ik koos om de journaling met potlood in de kantlijn te plaatsen.
Foto's zijn oude foto's bij de schoolfotograaf. Van Jan en mij natuurlijk. We zaten niet op dezelfde school, maar wel in dezelfde woonplaats. We hadden wel dezelfde fotograaf. We kenden elkaar nog niet; dat gebeurde pas in de jaren 70. Misschien een idee voor een volgende LO.

Groetjes, Angèle

7 opmerkingen:

Viv zei

Echt een te gekke LO, mam!!! Ik krijg hier echt inspiratie van :)
Helemaal mijn stijl!

Peggy zei

Wat een leuke layout Angele, en helemaal super dat je mee hebt gedaan. Succes!

Unknown zei

He Angele, heb ik jou niet horen zeggen ik kan niet zoveel met verf op een lo. Deze lo is anders super geworden. Mooi hoor. Groetjes Wendy

Hinke zei

Heee die Angèle.
En jij maar volhouden dat het eng is om met verf iets te doen.
Nou, wat mij betreft ben je helemaal om hoor !!!

Unknown zei

dankjewel voor je lieve reactie op m'n blog Angèle.
Vind deze layout trouwens erg kunstzinnig. Ziet er anders uit dan je andere lootjes, maar aan de andere kant is dat kunstzinnige naar mijn idee wel helemaal bij jou passend. Ik vind het wel super gaaf hoor! Knap werk.
Liefs,
Monica

Hanneke van der Linde zei

Super!! Mooie lo, Angele!

xoxo

♥ Sonja Bekker ♥ zei

wat een schitterend plaatje om te zien,
leuk een oude kranten lekker met verf aan de slag,ik vind hem Super.