vrijdag 13 februari 2009

Fotoswap


Bij Royalty Scrapbooking heb ik meegedaan aan een fotoswap. Dit is het resultaat: de hond van Hilde. De afspraak was 20x 20 i.v.m. de verzendkosten. Dus de Hambly sheet hoort er niet bij. Maar voor mij is hij zo af. Leuk om te doen zo'n swap. Ria Siegelaer gaat een foto voor mij scrappen. Natuurlijk ben ik benieuwd!

Groetjes, Angèle

3 opmerkingen:

Viv zei

Super leuk Lootje!! Lekker vrolijk, heb ook zin om weer een lekker vrolijke LO te maken :)

Suzanne zei

Heel mooi Angèle. De sheet maakt het idd af.

Anoniem zei

euh Ria Jacobs...nee hoor :D Ik heb hem voor je gemaakt Angèle :D