
Bij Royalty Scrapbooking heb ik meegedaan aan een fotoswap. Dit is het resultaat: de hond van Hilde. De afspraak was 20x 20 i.v.m. de verzendkosten. Dus de Hambly sheet hoort er niet bij. Maar voor mij is hij zo af. Leuk om te doen zo'n swap. Ria Siegelaer gaat een foto voor mij scrappen. Natuurlijk ben ik benieuwd!
Groetjes, Angèle
3 opmerkingen:
Super leuk Lootje!! Lekker vrolijk, heb ook zin om weer een lekker vrolijke LO te maken :)
Heel mooi Angèle. De sheet maakt het idd af.
euh Ria Jacobs...nee hoor :D Ik heb hem voor je gemaakt Angèle :D
Een reactie posten