zaterdag 24 maart 2012

Paspop

Morgen wordt mijn zondagskind Vera 28. We vierden het vandaag al. Haar wens om haar verjaardag heerlijk in de tuin te kunnen vieren kwam uit dit jaar. We hebben ons lekker laten verwarmen door een maart-zonnetje en een temperatuur van rond de 20 graden.
Deze paspop (gezien op het DIOL-blog) heb ik voor haar gemaakt. De patroondelen heb ik uitgeknipt en bestempeld. Daarna in elkaar gestikt. Een kringloop kandelaar met krijtverf geverfd. Een bloem gemaakt en klaar was de klus.




 

Groetjes, Angèle

15 opmerkingen:

Cornelie zei

O, wat mooi gemaakt!!
Groetjes Cornelie

Marjan zei

Van harte met je zondagskind! Ja, dat was boffen met het weer! Maar dat hoort bij een zondagskind, al was het zaterdag vandaag ;) Heel mooi paspopje heb je gemaakt, mama Angèle!! Zeer decoratief!!

Judith zei

Gefeliciteerd met je dochter! Ja, we worden wel verwend met prachtig weer.
Afgelopen donderdag mocht ik mijn verjaardag vieren. We hebben ook nog buiten gezeten - heerlijk!

De paspop is leuk, zeg! Het bloemetje vind ik ook lief, zelf gehaakt?

Groetjes, Judith

Anneke zei

Wat is dit mooi Angèle! En leuk dat je op het lijfje stempelde. Mooie bloem ook. Een topkado!

Willy zei

Gefeliciteerd met je dochter en wat een leuk kado!!

Petra Coolen zei

Wat apart gemaakt!
Het leuke bloemetje maakt het geheel af :)

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Zo, da's knap gedaan. Gefeliciteerd met je dochter.

MirjamC zei

gefeliciteerd met je dochter! prachtige paspop heb je gemaakt, super leuk kado!!!

anja curvers zei

Van harte gefeliciteerd met je zondagskind Angele en zekers boffen met dat weer. Hopelijk hebben we dat volgende week ook dan vieren we emy's verjaardag die word morgen 15.
Prachtig die paspop.

Gerdine zei

Gaaf cadeau! Prachtige corsage! En gefeliciteerd met Vera!

Vera zei

Wow wat een gave creatie Angele!!
En wat fijn he dat lekkere weer :)
De komende week blijft het nog zo, dus ik zou zeggen: geniet er nog van!!

Groetjes

Vera

José zei

Oooooh wat mooi Angèle! Ik vind em geweldig leuk!

Viv zei

IK vind hem helemaal geweldig geworden, erg leuk!!
Ook je vorige kaartje met het vogeltje vind ik ontzettend lief!

X Viv

cnelson zei

This is so lovely!

Jenneke zei

Een beetje te laat maar alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter, Angèle!! Ik hoop dat jullie een fantastische dag gehad hebben!
En wat een leuk kado heb je voor haar gemaakt zeg! Helemaal top!

XXXJenneke