Morgen wordt mijn zondagskind Vera 28. We vierden het vandaag al. Haar wens om haar verjaardag heerlijk in de tuin te kunnen vieren kwam uit dit jaar. We hebben ons lekker laten verwarmen door een maart-zonnetje en een temperatuur van rond de 20 graden.
Deze paspop (gezien op het DIOL-blog) heb ik voor haar gemaakt. De patroondelen heb ik uitgeknipt en bestempeld. Daarna in elkaar gestikt. Een kringloop kandelaar met krijtverf geverfd. Een bloem gemaakt en klaar was de klus.
Groetjes, Angèle
15 opmerkingen:
O, wat mooi gemaakt!!
Groetjes Cornelie
Van harte met je zondagskind! Ja, dat was boffen met het weer! Maar dat hoort bij een zondagskind, al was het zaterdag vandaag ;) Heel mooi paspopje heb je gemaakt, mama Angèle!! Zeer decoratief!!
Gefeliciteerd met je dochter! Ja, we worden wel verwend met prachtig weer.
Afgelopen donderdag mocht ik mijn verjaardag vieren. We hebben ook nog buiten gezeten - heerlijk!
De paspop is leuk, zeg! Het bloemetje vind ik ook lief, zelf gehaakt?
Groetjes, Judith
Wat is dit mooi Angèle! En leuk dat je op het lijfje stempelde. Mooie bloem ook. Een topkado!
Gefeliciteerd met je dochter en wat een leuk kado!!
Wat apart gemaakt!
Het leuke bloemetje maakt het geheel af :)
Zo, da's knap gedaan. Gefeliciteerd met je dochter.
gefeliciteerd met je dochter! prachtige paspop heb je gemaakt, super leuk kado!!!
Van harte gefeliciteerd met je zondagskind Angele en zekers boffen met dat weer. Hopelijk hebben we dat volgende week ook dan vieren we emy's verjaardag die word morgen 15.
Prachtig die paspop.
Gaaf cadeau! Prachtige corsage! En gefeliciteerd met Vera!
Wow wat een gave creatie Angele!!
En wat fijn he dat lekkere weer :)
De komende week blijft het nog zo, dus ik zou zeggen: geniet er nog van!!
Groetjes
Vera
Oooooh wat mooi Angèle! Ik vind em geweldig leuk!
IK vind hem helemaal geweldig geworden, erg leuk!!
Ook je vorige kaartje met het vogeltje vind ik ontzettend lief!
X Viv
This is so lovely!
Een beetje te laat maar alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter, Angèle!! Ik hoop dat jullie een fantastische dag gehad hebben!
En wat een leuk kado heb je voor haar gemaakt zeg! Helemaal top!
XXXJenneke
Een reactie posten