zaterdag 31 maart 2012

DCL #133

De nieuwe uitdaging bij DCL is: gebruik een mooie spreuk of gezegde op je kaart. Daar kan iedereen wel wat mee hoop ik.

Dit werd mijn kaartje:


Onze sponsor is Creaworld Miekelotte:


Ik hoop dat je al bij DCL bent gaan kijken naar de mooie en diverse uitwerkingen die het DCL-team ter inspiratie maakte. Kom en doe gezellig met ons mee. Vanwege Pasen heb je extra lang de tijd om er iets moois van te maken nl. tot 13 april 18:00u.

Fijne zondag, Angèle

3 opmerkingen:

Marjan zei

Prachtige lente kaart met een mooie spreuk, Angèle! Vind het envelopje, de schuin geplaatste strookjes en de stiksels erg mooi op je kaart, net als de bloem natuurlijk.

Groetjes, Marjan

Vera zei

Mooi kaartje met frisse kleurtjes!
En.. hee... zie ik daar een stiksteekje :D Leuk!!

Groetjes en een fijne week!

Vera

José zei

Ik vind em super! Zo mooie vlakverdeling en het zaadenvelopje is mooi zeg.
Groetjes, jose