Een uitdaging die me op het lijf geschreven staat. Zo'n leuke, vrolijke techniek. Het zal niet bij deze twee kaartjes blijven ;) Wit is favoriet bij mij als achtergrond. Daar koos ik dus ook voor. Het vogeltje heb ik zo uitgesneden en geknipt. Voor het hartje koos ik een stansje.
Kaarten naar voorbeeld van Wendy Mc Kee
Geniet van een fijne dag,
Angèle
25 opmerkingen:
Wat zijn ze leuk hè?! Dat vond ik nou ook! Je hebt ze weer geweldig gelift Angèle! Je kan goed zien dat het je ligt!!
Erg leuk dat je weer meedoet!
Groetjes cornelie
Ontzettend leuk gedaan. Het is weer een leuke lift, deze keer.
Mieke
Wat een MOOIE kaartjes Angele!
Ik hou van deze stijl.
Wat zijn ze enig, vooral het vogeltje vind ik helemaal het einde :)
Ik word helemaal blij van deze kaartjes :)
X Viv
Waaw, schitterend! Mooie lifts. Gefeliciteerd met je top 3 plek bij MCSC!
Wat een leukerds!
Mooi, vooral dat vogeltje, wat een schatje!
Groetjes,
Marit
mooi
moet niet altijd druk druk zijn hé !
dit probeer ik vast ook eens als dat mag ?
groetjes uit belgie
Wat zijn ze gaaf geworden zeg!!
Wow... dat vogeltje is echt te schattig!
Echt heel mooi :)
Groetjes
Vera
heb ik net bezocht.
leuk maar als je geen zo'n grote ponsen hebt
is dat moeilijk om doen !
of is er een andere methode ?
groetjes
"SEW" FABULOUS! LOVE that stitching!
Ik vind ze ook erg mooi, allebei, zou niet kunnen kiezen. En wat een mooi lift, dit past inderdaad echt bij jou! Heel erg leuk dat je weer meedoet.
Groetjes, Marjan
Oh wow, wat een gave liftkaartjes Angèle!
En gefeliciteerd met je top 3 bij MCSC! Groetjes Ellen
Liiiiief zijn jouw kaartjes geworden, Angele! Ik zie 4 Heures 37 papier (-:
Echt leuk!!!
Wat zijn ze TOOOOP Angèle! Ik vind ze allebei supergaaf. Helemaal te gek gelift.
Van harte met je top 3 bij MCSC. Leuk zeg.
Wat een ontzettend mooie stijlvolle lieve kaarten!!
mooie leuke uitwerkingen angele
gr miriam
Het is zeker jouw ding! Wat een prachtige kaartjes. Dat hart is ook super zeg! Ik kan niet kiezen...
Bedankt voor het meedoen met onze challenge!
Deze "lift" is super uit gevoerd! Mijn complimenten!
Groetjes Debby
de kaarten zijn echt prachtig!!!
Prachtige kaartjes Angele heel erg gaaf hoor leuk dat vogeltje.
Wat heb je ze prachtig gelift! Dat vogeltje is zooo mooi!
erg leuk
Ik vind ze allebei prachtig!!
Prachtige en unieke kaarten!
Lieve Paasgroetjes van Poekie :)
Een reactie posten