maandag 2 april 2012

Lifchallenge #13

Een uitdaging die me op het lijf geschreven staat. Zo'n leuke, vrolijke techniek. Het zal niet bij deze twee kaartjes blijven ;) Wit is favoriet bij mij als achtergrond. Daar koos ik dus ook voor. Het vogeltje heb ik zo uitgesneden en geknipt. Voor het hartje koos ik een stansje.



Kaarten naar voorbeeld van Wendy Mc Kee


Geniet van een fijne dag,

Angèle

25 opmerkingen:

Cornelie zei

Wat zijn ze leuk hè?! Dat vond ik nou ook! Je hebt ze weer geweldig gelift Angèle! Je kan goed zien dat het je ligt!!
Erg leuk dat je weer meedoet!
Groetjes cornelie

mieke zei

Ontzettend leuk gedaan. Het is weer een leuke lift, deze keer.

Mieke

Petra Coolen zei

Wat een MOOIE kaartjes Angele!
Ik hou van deze stijl.

Viv zei

Wat zijn ze enig, vooral het vogeltje vind ik helemaal het einde :)
Ik word helemaal blij van deze kaartjes :)

X Viv

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Waaw, schitterend! Mooie lifts. Gefeliciteerd met je top 3 plek bij MCSC!

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Wat een leukerds!

Marit zei

Mooi, vooral dat vogeltje, wat een schatje!

Groetjes,
Marit

caroline zei

mooi
moet niet altijd druk druk zijn hé !
dit probeer ik vast ook eens als dat mag ?
groetjes uit belgie

Vera zei

Wat zijn ze gaaf geworden zeg!!
Wow... dat vogeltje is echt te schattig!
Echt heel mooi :)

Groetjes

Vera

caroline zei

heb ik net bezocht.
leuk maar als je geen zo'n grote ponsen hebt
is dat moeilijk om doen !
of is er een andere methode ?
groetjes

cnelson zei

"SEW" FABULOUS! LOVE that stitching!

Marjan zei

Ik vind ze ook erg mooi, allebei, zou niet kunnen kiezen. En wat een mooi lift, dit past inderdaad echt bij jou! Heel erg leuk dat je weer meedoet.

Groetjes, Marjan

Ellen zei

Oh wow, wat een gave liftkaartjes Angèle!
En gefeliciteerd met je top 3 bij MCSC! Groetjes Ellen

Judith zei

Liiiiief zijn jouw kaartjes geworden, Angele! Ik zie 4 Heures 37 papier (-:
Echt leuk!!!

José zei

Wat zijn ze TOOOOP Angèle! Ik vind ze allebei supergaaf. Helemaal te gek gelift.
Van harte met je top 3 bij MCSC. Leuk zeg.

Willy zei

Wat een ontzettend mooie stijlvolle lieve kaarten!!

miriam zei

mooie leuke uitwerkingen angele
gr miriam

Nadine zei

Het is zeker jouw ding! Wat een prachtige kaartjes. Dat hart is ook super zeg! Ik kan niet kiezen...

Bedankt voor het meedoen met onze challenge!

Debby zei

Deze "lift" is super uit gevoerd! Mijn complimenten!

Groetjes Debby

MirjamC zei

de kaarten zijn echt prachtig!!!

anja curvers zei

Prachtige kaartjes Angele heel erg gaaf hoor leuk dat vogeltje.

Adriana zei

Wat heb je ze prachtig gelift! Dat vogeltje is zooo mooi!

jolanda zei

erg leuk

Brendaxx zei

Ik vind ze allebei prachtig!!

Poekie zei

Prachtige en unieke kaarten!

Lieve Paasgroetjes van Poekie :)