vrijdag 20 april 2012

DCL #135

De zaterdagochtend start met een nieuwe schets van Anja:

Dit werd mijn kaartje:


DCL wordt gesponsord door Stempelstudio Karin de Graaf:


Er zijn weer hele mooie kaartjes ter inspiratie gemaakt door het DCL-team. Hier kun je ze bekijken. Net als de 2 stempels die te winnen zijn.

Fijn weekend,

Angèle

13 opmerkingen:

Marit zei

Mooi, prachtig die zachte kleurtjes en de knoopjes maken het echt af!

Fijn weekend, groetjes,
Marit

Rosalien Zwackhalen zei

Ik vindt het een schittrende en elegante kaart geworden.Ook de 6 hoeken figuren geven een leuk effect.

Groetjes Rosalien

Marjan zei

Prachtige kaart, Angèle! Ik vind dit mooi papier, heb het ook, viel op de kleuren en de honingraatjes. Maar het is lastiger dan ik dacht! je hebt het mooi verwerkt! En de tekststempel staat er prachtig op.

Groetjes, Marjan

miriam zei

Hij is prachtig angele ,en mooi ppaier gebruikt
gr miriam

Cornelie zei

Zo heel erg mooi vind ik je kaart Angèle! Mooie zachte kleuren, de rust die je erin hebt gelaten! Heel erg mooi!
Groetjes Cornelie

cnelson zei

GORGEOUS!

Anoniem zei

Prachtig kaartje !! Erg mooi die zachte kleurtjes !
Groetjes Berdien

Margot zei

prachtig! welk papier heb je gebruikt? ik vind het namelijk erg mooi!

Anoniem zei

Wat een mooie strakke kaart! groetjes van Bianca

José zei

Wat vind ik dit mooi zeg. Prachtig die honingraat vormen. Mooie pasteltinten en je stikwerk maakt het helemaal af. Top!

Ellen zei

Moie softe kleurtjes Angele, heel teer en prachtig geborduurd!
Groetjes Ellen

MirjamC zei

prachtige kaart weer, in mooie zachte kleuren!!!

Anneke zei

Leuk die zachte kleuren, mooi accent ook die zeshoekjes! Een hele leuke kaart Angèle!