De zaterdagochtend start met een nieuwe schets van Anja:
Dit werd mijn kaartje:
DCL wordt gesponsord door Stempelstudio Karin de Graaf:
Er zijn weer hele mooie kaartjes ter inspiratie gemaakt door het DCL-team. Hier kun je ze bekijken. Net als de 2 stempels die te winnen zijn.
Fijn weekend,
Angèle


13 opmerkingen:
Mooi, prachtig die zachte kleurtjes en de knoopjes maken het echt af!
Fijn weekend, groetjes,
Marit
Ik vindt het een schittrende en elegante kaart geworden.Ook de 6 hoeken figuren geven een leuk effect.
Groetjes Rosalien
Prachtige kaart, Angèle! Ik vind dit mooi papier, heb het ook, viel op de kleuren en de honingraatjes. Maar het is lastiger dan ik dacht! je hebt het mooi verwerkt! En de tekststempel staat er prachtig op.
Groetjes, Marjan
Hij is prachtig angele ,en mooi ppaier gebruikt
gr miriam
Zo heel erg mooi vind ik je kaart Angèle! Mooie zachte kleuren, de rust die je erin hebt gelaten! Heel erg mooi!
Groetjes Cornelie
GORGEOUS!
Prachtig kaartje !! Erg mooi die zachte kleurtjes !
Groetjes Berdien
prachtig! welk papier heb je gebruikt? ik vind het namelijk erg mooi!
Wat een mooie strakke kaart! groetjes van Bianca
Wat vind ik dit mooi zeg. Prachtig die honingraat vormen. Mooie pasteltinten en je stikwerk maakt het helemaal af. Top!
Moie softe kleurtjes Angele, heel teer en prachtig geborduurd!
Groetjes Ellen
prachtige kaart weer, in mooie zachte kleuren!!!
Leuk die zachte kleuren, mooi accent ook die zeshoekjes! Een hele leuke kaart Angèle!
Een reactie posten