José bedacht voor ons een leuke uitdaging: HOLLAND!
Dit is de inspiratie foto die ze koos:
En dit werd mijn 'clean and simple' kaartje:
Met een gedeelte van een freebee van Margriet. Deze en andere Holland digi's kun je desgewenst nog steeds bij haar aanvragen.
Heel jammer...José gaat ons al verlaten. De 2 challenges die zij voor DCL verzorgde waren echt super. Bedankt José! Maar DCL heeft een uitstekende en enthousiaste vervanger gevonden... Cornelie is ons nieuwe teamlid!
Onze sponsor is ditmaal Cute stamps and cards:
Als je nog niet op het blog van DCL geweest bent moet je zeker eens gaan kijken naar de diverse mooie uitwerkingen van de andere leden. Ook Cornelie doet al mee. En Lenie en Vera als GD-ers. Als je daar geen inspiratie van krijgt! Kom en doe gezellig mee!
Fijn weekend,
Angèle


6 opmerkingen:
Vind hem super! Mooi, zo strak en de stempel van Margriet past er gewoon perfect bij.
Fijn weekend!
Groetjes, Marjan
Dank je wel Angèle, ik blijf je zeker volgen!
Je kaart vind ik super! Clean and simple maar zo effectief. Geweldig!
zo'n gaaf kaartje!
Ha Angele,
Ik vind je kaart echt ZO tof!!
Sjonge... zo clean and simple maar dat het dan toch zo geweldig kan zijn, dat vind ik echt knap aan jouw stijl!
Groetjes Vera
Heerlijke Hollandse kaart Angèle, ik vind de klompjes zoooo schattig!
Groetjes Ellen
Een prachtige clean and simple kaartje. Vooral die klompen vindt ik zo geweldig op je kaart.
Groetjes Rosalien
Een reactie posten