Deze schets komt van Miriam:
Dit is mijn kaartje geworden:
DCL wordt deze week gesponsord door Made by Maly:
Voor de prijs die er te verdienen valt en de prachtige inspiratie-uitwerkingen van de andere DCL teamleden verwijs ik weer graag naar het DCL-blog.
Misschien vind je een gaatje dit lange Koninginne-weekend en doe je gezellig met ons mee?
Groetjes, Angèle


8 opmerkingen:
Knap, zo clean als je deze schets hebt gehouden. Ik heb wel lopen wostelen. Te moeilijk gedacht misschien. Dit is prachtig!
Groetjes Cornelie
Hij is zo geweldig angele zo rustig en heel erg mooi
gr miriam
Jij bent goed in deze stijl! Less is more, heel mooie kaart!
Groetjes, Marjan
Heb nooit aan paperpiecing gedacht! Goed idee! En nee ik vind het juist fijn dat je het zegt!
Geweldig hoe je met deze schets zo'n mooi CAS kaartje kan maken, dat is een uitdaging op zich!
Groetjes Ellen
Wat een lief kaart, Angèle! Heel erg mooi!
XXXJenneke
Wat een leuke kaart, mam! Zo leuk hoe je die speen hebt verwerkt!
X Viv
mooi, lief en rustig kaartje! leuk!
Een reactie posten