vrijdag 27 april 2012

DCL #136

Deze schets komt van Miriam:
 

Dit is mijn kaartje geworden:


DCL wordt deze week gesponsord door Made by Maly:


Voor de prijs die er te verdienen valt en de prachtige inspiratie-uitwerkingen van de andere DCL teamleden verwijs ik weer graag naar het DCL-blog.

Misschien vind je een gaatje dit lange  Koninginne-weekend en doe je gezellig met ons mee?

Groetjes, Angèle

8 opmerkingen:

Cornelie zei

Knap, zo clean als je deze schets hebt gehouden. Ik heb wel lopen wostelen. Te moeilijk gedacht misschien. Dit is prachtig!
Groetjes Cornelie

miriam zei

Hij is zo geweldig angele zo rustig en heel erg mooi
gr miriam

Marjan zei

Jij bent goed in deze stijl! Less is more, heel mooie kaart!

Groetjes, Marjan

Cornelie zei

Heb nooit aan paperpiecing gedacht! Goed idee! En nee ik vind het juist fijn dat je het zegt!

Ellen zei

Geweldig hoe je met deze schets zo'n mooi CAS kaartje kan maken, dat is een uitdaging op zich!
Groetjes Ellen

Jenneke zei

Wat een lief kaart, Angèle! Heel erg mooi!

XXXJenneke

Viv zei

Wat een leuke kaart, mam! Zo leuk hoe je die speen hebt verwerkt!

X Viv

MirjamC zei

mooi, lief en rustig kaartje! leuk!