vrijdag 4 mei 2012

DCL #137

Een schets van Marjan:


Dit werd mijn kaartje (ik heb mijn tafelzeil er weer eens bij gepakt ;)):


En de sponsor? Dat is deze week de Scrapheap:


Fijn weekend,

Angèle

12 opmerkingen:

Jopie zei

wat een prachtige kaart en ook de sketch is erg leuk maar wat een idee om je tafelzeil te gebruiken haha.
groetjes jopie

Marjan zei

En waar staat dit prachtige kaartje nu?? Bij mij!! Ik vind het heel erg mooi en je tafelkleedbloemen staan er super op!

Fijn weekend, Marjan

Ellen zei

Super hoor die tafelzeilbloemen!
Multifunctioneel spul zullen we maar zeggen.
Groetjes Ellen

Vera zei

Hihi ik herkende het tafelzeil al van een afstandje :)
Het is een erg leuk en fris kaartje geworden zo!

Groetjes en een goed weekend,

Vera

Rosalien Zwackhalen zei

Ik vindt hem geweldig Angèle, vooral die bloemen. Super.

Grotjes Rosalien

Miranda Mols Stampin Utopia zei

mooi mooi mooi

cnelson zei

GORGEOUS! LOVE, LOVE, LOOOVE!

MirjamC zei

erg vrolijke bloemenkaart! en super leuk met de tafelzeil-bloemen!

José zei

Duuuh, tafelzeil. wat een idee. Het ziet er fantastisch uit. Hele mooie kaart Angele!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel mooi voorbeeld! En bedankt voor je reactie op mijn kaartje!!
Groetjes, Yvonne

miriam zei

Mooie uitwerking van de sketch Angele
gr miriam

Viv zei

Wat een mooi kaartje, mam. Heerlijk vrolijke kleurtjes, en leuk dat tafelzeil :)

X Viv