De nieuwe uitdaging van DCL. Ditmaal komt hij van Ellen. Een kleuren-challenge met een speciale opdracht: hij moet clean and simple zijn. En de kleuren? Oranje, roze en groen. Dat mag in combinatie met zwart en/of wit.
.
Dit werd mijn cas-kaartje:
Deze is voor 'een moeder in wording': mijn dochter Vivian. Net met zwangerschapsverlof gegaan.
Maar mijn eigen moeder krijgt natuurlijk ook een kaartje. Ook al is ze zich daar door haar nare ziekte niet van bewust; een kaartje hoort bij Moederdag!
DCL wordt gesponsord door Scrapplezier:
Voor de prijs verwijs ik weer graag naar DCL. Daar zijn ook de cas-kaarten van de andere teamleden te bewonderen. Doe je mee? Je hebt de tijd tot en met vrijdag 18 mei 18:00u.
Groetjes, Angèle


10 opmerkingen:
Ja.... hij is super Angèle! Zal Vivian ook vinden. Een echt mooie strakke CAS kaart, iets wat jou altijd goed ligt.
Fijn weekend!
Groetjes, Marjan
Wow... ben er stil van, van je kaartje prachtig!
Vooral de tekst...is dat een stempel?
Groetjes en een goed weekend,
Vera
gaaf kaartje! ik vind het tekstje eg leuk!
Wow, wat een Super kaart!
Die tekst vind ik geweldig,
waar heb je die vandaan?
Fijn weekend!
Groetjes Marie-Claire
Ik vind em zo top Angèle! Ontzettend mooi en superCAS.
Ik vind je kaart helemaal super Angèle, zo mooi CAS en die tekst is prachtig!
Groetjes Ellen
Prachtige kaart en een leuk vooruitzicht dus, een kleinkindje erbij, super!
Wat een leuke tekst! De knoopjes erbij zijn erg leuk! Super CAS, maar heel erg leuk. Wat leuk dat je oma wordt, alvast gefeliciteerd!
Liefs Sanne
Heel mooi, Angele! Leuk dat je oma wordt
Ik baal behoorlijk, ben sinds woensdag mijn blog kwijt. Zomaar verwijderd. En Google helpdesk reageert niet (zo snel)... ):
Wow....dit is echt heel mooi!!!
Een reactie posten