It's the small and simple things that make life great
En deze is ook al zo gaaf Angèle! Hoe kom je toch aan die leuke teksten?Groetjes Ellen
oooo, geweldig en de tekst is ook erg goed.
Wat een prachtige kaar Angele. Ik hou heel erg van patchworkachtige kaarten. De tekst is ook erg mooi.Fijne moederdag hoor!Groetjes, Jose
O, die tekst is gaaf!! Wat weer een mooi kaartje! Je CAS kaartje was ook al zo goed!Groetjes Cornelie
Ik vind je moederdagkaartjes helemaal geweldig!!
Super, dat quilt effect! De tekst is onwijs leuk met al die knoopjes.Heel gaaf kaartje, Angèle!Groetjes, Marjan
Wat een superleuk "patchwork" kaart!Ziet er kleurig en vrolijk uit.
Wat een leuke kaart is dit !! Gaaf dat patchwork, mooie kleuren en een hele passende tekst.Groetjes Berdien
Wat een super mooie kaart, heel mooi papier heb je er voor gebruikt!!
Prachtig, zowel je kaart als de tekst!Heb je ook een fijne moederdag gehad?Groetjes, JudithPS: ik reageerde net op het feit dat je oma wordt. Dat wist ik natuurlijk al. Wat ik eigenlijk wilde zeggen: Wat leuk dat je bijna oma wordt (-:
wat een fantastische kaart! die knoopjes zijn ook zo leuk, waar zijn ze van?
Mooie papiertjes en gaaf patchwork!! Top kaartje, Angèle!
halloheel mooie kaart en mooie tekstmag ik de layout effen lenen ?liever van niet ?geen probleem.caroline
Beautiful! Hope you had a LOVELY Mothers Day!
Alweer zo'n mooie kaart. Quilten doe ik graag dus dit is een kaart naar mijn hart! Prachtige quote.
mercikes hé !
Een reactie posten
16 opmerkingen:
En deze is ook al zo gaaf Angèle! Hoe kom je toch aan die leuke teksten?
Groetjes Ellen
oooo, geweldig en de tekst is ook erg goed.
Wat een prachtige kaar Angele. Ik hou heel erg van patchworkachtige kaarten. De tekst is ook erg mooi.
Fijne moederdag hoor!
Groetjes, Jose
O, die tekst is gaaf!! Wat weer een mooi kaartje! Je CAS kaartje was ook al zo goed!
Groetjes Cornelie
Ik vind je moederdagkaartjes helemaal geweldig!!
Super, dat quilt effect! De tekst is onwijs leuk met al die knoopjes.
Heel gaaf kaartje, Angèle!
Groetjes, Marjan
Wat een superleuk "patchwork" kaart!
Ziet er kleurig en vrolijk uit.
Wat een leuke kaart is dit !! Gaaf dat patchwork, mooie kleuren en een hele passende tekst.
Groetjes Berdien
Wat een super mooie kaart, heel mooi papier heb je er voor gebruikt!!
Prachtig, zowel je kaart als de tekst!
Heb je ook een fijne moederdag gehad?
Groetjes, Judith
PS: ik reageerde net op het feit dat je oma wordt. Dat wist ik natuurlijk al. Wat ik eigenlijk wilde zeggen: Wat leuk dat je bijna oma wordt (-:
wat een fantastische kaart! die knoopjes zijn ook zo leuk, waar zijn ze van?
Mooie papiertjes en gaaf patchwork!! Top kaartje, Angèle!
hallo
heel mooie kaart en mooie tekst
mag ik de layout effen lenen ?
liever van niet ?
geen probleem.
caroline
Beautiful! Hope you had a LOVELY Mothers Day!
Alweer zo'n mooie kaart. Quilten doe ik graag dus dit is een kaart naar mijn hart! Prachtige quote.
mercikes hé !
Een reactie posten