'Dots' is de nieuwe uitdaging van Cornelie bij DCL:
Dit werd mijn kaartje. Ik heb het meteen op de post gedaan. Mijn eerste kaartje geadresseerd aan mijn kleindochter Fenne. Twaalf weken is de kleine meid nu.
DCL wordt deze week gesponsord door de Scrapheap
Zin om met ons mee te doen? Haal dan je stipjespapier uit de kast. Voor inspiratie verwijs ik graag naar de mooie kaarten die door het DCL-team zijn gemaakt. Hier kun je alles over de challenge lezen en de kaarten bekijken.
Fijn weekend, Angèle
.jpg)
12 opmerkingen:
Zo leuk!! Echt heel tof met de uitgeponste cirkels en daar weer het dotpapier achter. En dat meisje dan met haar staartjes met de strikjes! Echt onwijs tof!
Ik vond het meteen al zo'n schattig kaartje! Erg leuke kleurcombinatie en de afbeelding is zo lief en vrolijk! Wat gaat het hard hè, alweer drie maanden is Fenne!
Goh, 12 weken alweer. Wat vliegt het! Ze zal wel groeien als kool.
Je kaart vind ik allerliefst. Heel leuk meisje en snoezig alle dotjes.
Aaaah wat lief !!! De kleine meid zal straks erg blij zijn met zo'n creatieve oma !
Groetjes Berdien
Super leuk om dat dotje van je kleindochter deze kaart te sturen, heel mooie kaart ook
Wat een dot van een kaart! Enig!!!!
Wat een schatje!
Wat een originele kaart! Mooi, grappig, vrolijk en zo leuk.
Liefs, Myriam
Dit is echt zo'n "dotje"! Wat zal ze later trots zijn op zo'n oma die zulke leuke kaartjes maakt.
Groetjes Ellen
wat een schattig kaartje weer angele!!!
veel succes met de verhuizing!
te gek kaartje! en zo grappig, mijn pasgeboren nichtje heet fenna ;)
Het is een prachtig kaartje, heel erg bedankt namens Fenne!
Kus viv
Een reactie posten