vrijdag 21 september 2012

DCL #156

'Dots' is de nieuwe uitdaging van Cornelie bij DCL:



Dit werd mijn kaartje. Ik heb het meteen op de post gedaan. Mijn eerste kaartje geadresseerd aan mijn kleindochter Fenne. Twaalf weken is de kleine meid nu.


DCL wordt deze week gesponsord door de Scrapheap
Zin om met ons mee te doen? Haal dan je stipjespapier uit de kast. Voor inspiratie verwijs ik graag naar de mooie kaarten die door het DCL-team zijn gemaakt. Hier kun je alles over de challenge lezen en de kaarten bekijken.

Fijn weekend, Angèle

12 opmerkingen:

Cornelie zei

Zo leuk!! Echt heel tof met de uitgeponste cirkels en daar weer het dotpapier achter. En dat meisje dan met haar staartjes met de strikjes! Echt onwijs tof!

Marjan zei

Ik vond het meteen al zo'n schattig kaartje! Erg leuke kleurcombinatie en de afbeelding is zo lief en vrolijk! Wat gaat het hard hè, alweer drie maanden is Fenne!

José zei

Goh, 12 weken alweer. Wat vliegt het! Ze zal wel groeien als kool.
Je kaart vind ik allerliefst. Heel leuk meisje en snoezig alle dotjes.

Anoniem zei

Aaaah wat lief !!! De kleine meid zal straks erg blij zijn met zo'n creatieve oma !
Groetjes Berdien

Stampidoe@gmail.com zei

Super leuk om dat dotje van je kleindochter deze kaart te sturen, heel mooie kaart ook

Wilma zei

Wat een dot van een kaart! Enig!!!!

Gerdine zei

Wat een schatje!

Anoniem zei

Wat een originele kaart! Mooi, grappig, vrolijk en zo leuk.
Liefs, Myriam

Ellen zei

Dit is echt zo'n "dotje"! Wat zal ze later trots zijn op zo'n oma die zulke leuke kaartjes maakt.
Groetjes Ellen

MirjamC zei

wat een schattig kaartje weer angele!!!
veel succes met de verhuizing!

Margot zei

te gek kaartje! en zo grappig, mijn pasgeboren nichtje heet fenna ;)

Viv zei

Het is een prachtig kaartje, heel erg bedankt namens Fenne!

Kus viv