Dit werd mijn kaartje:
DCL wordt weer gesponsord en ditmaal door Scrapplezier
Bijzonderheden, de prijs die Scrapplezier beschikbaar stelt en mooie inspiratie kaarten zijn hier te bekijken.
Alweer ruim twee jaartjes geleden vroeg Rosalien of ik het DCL-team wilde komen versterken. Een hele eer voor mij! Het avontuur begon allemaal met uitdaging # 57 en dit geboorte-kaartje was het resultaat:
En met veel plezier heb ik nu 100 kaartjes gemaakt. Ook de knopen-challenge van Yvon een paar weken geleden. Dat kaartje kwam er ook ;). Midden in onze verhuizing. Het werd (uit tijdgebrek) een heel CAS exemplaar. Een kaartje waar Jan van zei: "Daar heb je je wel heel snel van afgemaakt". Maar oké, bloos, ik zal het hier toch laten zien:
Het bevalt ons goed op ons nieuwe stekje. De scrapspulletjes zijn uitgepakt en ik hoop de draad weer snel op te pakken. Na weken deze heerlijke ontspanning gemist te hebben begint het langzaam weer te kriebelen ;)
Groetjes, Angèle

15 opmerkingen:
Gefliciteerd Angèle met het 100ste kaartje voor DCL.Waar blijft de tijd?
Hopelijk blijf je nog minstens 100 kaartjes maken voor DCL....
De kaart die je hier laat zien is een absolute kanjer! Prachtig papier en een hele mooi compositie!
Groetjes Ellen
ps en die knopenkaart is lekker CAS en daar hou ik ook van ;-)
Die knopenkaart mag dan snel klaar geweest zijn, hij is wel gaaf! Gefeliciteerd met jullie nieuwe stek! Hopelijk wordt het snel jullie thuis.
Gefeliciteerd met je 100e kaart voor DCL! Leuke voorbeelden maak je toch altijd! Ook voor de nieuwe kleurenchallenge heb je een gave kaart gemaakt! En ik vind de knoopjes variant geweldig! Ik hou van CAS!
Ook gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Dat het gauw thuis mag zijn!
Groetjes van Judith
Van harte met dit jubileum en ook met het feit dat jullie je lekker voelen op de nieuwe plek.
Je voorbeeldkaart voor DCL vond ik al mooi toen ik deze zag voor de eerste keer.
Je CAS kaartje ook! En daarbij ook erg elegant!
En ik snap best waarom je later reageerde op je verhuiskaartje, hoor :)
Gefeliciteerd met je 100 ste kaart voor DCL, ook dit is een plaatje!! Je "vluggertje" vind heel subtiel en stijlvol. Dit is typisch een staaltje less is more!!
Beide zijn heel erg mooi, die knopenkaart spreek me heel erg aan!
Van harte gefeliciteerd Angele met je 100ste kaartje voor DCL zou niet weten het hoeveelste het voor mij is misschien is het ook maar beter als ik dat niet weet. Fijn dat jullie verhuisd zijn en dat alles goed is verlopen en gesettled zijn kunnen wij weer volop genieten van je mooie kaartjes. Dat knopenkaartje is heel erg gaaf hoor CAS is ook niet altijd gemakkelijk hoor dus toppie had je best mogen plaatsen.
Prachtig jouw 100e kaart!!!
Prachtige 100e kaart!
Groetjes Sjoukje
Wat een mooie kaartjes, mam! Vooral de eerste vind ik helemaal geweldig. Dat papier is zo leuk!
Ook je eerste kaart voor DCL vind ik helemaal gaaf, heel leuk om terug te zien.
En een simpele kaart kan ook mooi zijn zeker in drukke tijden ;)
X Viv
Pracht kaart heb je gemaakt met de knoopjes! Veel succes met de verhuizing!
ik vind dat snelle kaartje anders schitterend, ik hou daarvan!
Hee je bent verhuisd! Mag ik je nieuwe adres hebben Angele? Je bent binnenkort jarig, dus....
Je eerste kaart vind ik helemaal prachtig. Mooi strak, en wat een geweldige bloemen.
Je CAS kaart vind ik gaaf gedaan. Zijn voor mij altijd de moeilijkste kaarten. Ik vind em top!
Veel geluk in je nieuwe stek.
Gaaf kaartje met die knoopjes, je zou em zo kunnen kopen in de winkel, vind em erg mooi!
Fijn dat het allemaal gelukt is met de verhuizing :) Geniet van jullie nieuwe stekkie!
Groetjes
Vera
Ik vind het bovenste kaartje echt een knaller, wat een geweldig resultaat en de bloem past zo mooi bij de achtergrond! Ik vind het onderste kaartje met alleen de witte knoopjes en een tekst ook heel sterk. Heel inspirerend!
Een reactie posten