De uitdaging die vandaag start is bedacht door Cornelie. Hij past goed bij de komende donkere wintertijd:
Lichtjes, lantaarns en lampionnen.
Dit werd mijn kaartje:
DCL wordt deze week gesponsord door Marj@n. De winnaar mag twee stempelsets bij haar uitzoeken.
Ga eens kijken bij DCL. Er werden bijzonder inspirerende creatie's gemaakt door mijn teamgenoten. En wellicht krijg je zelf ook zin in een vrolijk 'lichtje' om je kamer mee op te fleuren. Als je meedoet, kun je alle bijzonderheden weer lezen
bij DCL.
Veel succes en plezier en een fijn weekend! En vergeet niet de klok een uur terug te zetten vannacht. Wintertijd!
Groetjes,
Angèle

16 opmerkingen:
Helemaal geweldig weer je kaartje!!! Zo gaaf! Heb bij DCL er gelijk even bij gezet!!
Ben jij niet jarig vandaag?! Gefeliciteerd!!!Fijne dag!!
Oh, deze is leuk Angele! Ik had hem nog niet gespot.... Wat een vrolijke kleurtjes en wat een leuk idee.
Groetjes Ellen
Oh en van harte gefeliciteerd met je verjaardag Angele! Fijne dag gewenst!
Groetjes Ellen
Heel gaaf inderdaad, erg origineel!
Ook hier van harte, Angèle!
Hee jarige jet, gefeliciteerd hé? :)) Je kaartje is super leuk bedacht.
Groetjes Rosalien
van harte gefeliciteerd!!! en je kaart is super, mooie zonnige kleuren op deze koude dag!
Ten eerste GEFELICITEERD met je verjaardag en nog vele jaren erbij.
Wat heb je toch weer ene geweldige kaart gemaakt, lekker die kleuren
Wow goed dat je dat zegt Angele heb ik helemaal niet meer aan gedacht.
Van harte gefeliciteerd trouwens en je kaartje is zoals gewoonlijk helemaal super de puper.
Hallo jarige!
Gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je een fijne dag gehad en wordt er nu nog vrolijk samen met jou gevierd.
Je leuke kaart past helemaal bij deze dag: vrolijk en zeker toepasselijk.
Groetjes van Judith
VAN HARTE GEFELICITEERD. En wat een ontzettend leuke kaart. Hoe verzin je het, zou ik nou nooit opkomen. Fijne dag. Groetjes Yolanda
Wat een gave uitwerking! Super origineel!
Nog van harte gefeliciteerd.
Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Mooi met al die mooie kleurtjes.
Groetjes Astrid.
Leuk is je lantaarntje geworden, ik had alleen een heel ander kaartje verwacht. Je was toch geinspireerd om een hele andere kaart te maken?
X Viv
Oooh, wat een geweldig leuke lampion is dit!!
helemaal leuk deze lampion-kaart angele! origineel en erg vrolijk!
Super leuk kaartje heb je gemaakt! En over de kaarsjes, als je ze laat branden dat geeft normaal geen problemen! Heb het al zoveel gedaan, soms blijft de tekening helemaal mooi tot het kaarsje is opgebrand. En soms brandt die gewoon mee op :) Maar extra vlammen ofzo heeft die hier nog nooit gegeven :)
Veel succes! Groetjes Anneke
Een reactie posten