zaterdag 3 november 2012

DCL #162

Het is weer zaterdag en dat betekent een nieuwe uitdaging bij DCL. Dit keer is de beurt aan Anja en haar uitdaging is: Ribbon

Oftewel lint op je kaart of creatie. Dit werd mijn eerste kerstkaartje van 2012. Een klein speels boompje dat de takken vrolijk laat wapperen.


DCL wordt ditmaal gesponsord door Digital Delights.

Graag verwijs ik weer naar DCL voor inspiratie. Ga er eens kijken naar de mooie kaarten van mijn teamleden en wellicht krijg je zin om met ons mee te doen. Natuurlijk zijn hier ook alle bijzonderheden te lezen.

De challenge duurt weer een week en wel tot vrijdag 9 november 18:00u is het mogelijk je creatie te linken.

Fijn weekend,

Angèle

9 opmerkingen:

Viv zei

Wat een mooie kaart, mam! Heel erg origineel met die lintjes!

Liefs Viv

Marjan zei

Mooi lintenboompje op een prachtige, strakke kaart, Angèle!

Margot zei

ik had 'm nog niet gezien op het DT-blog, maar wat is ie gaaf! ik ben er weg van!

Anneke zei

Erg leuke en originele kaart!

Yolanda zei

Ha, ha deze vind ik LEUK joh! Zo grappig, mooi, lief en zeer origineel. Daar zit het nodige stikwerk in, maar dan heb je ook wat. Heel apart. Groetjes Yolanda

MirjamC zei

wat een leuk idee! erg mooi gemaakt!

Margot zei

hoi! bedankt voor je berichtje op mijn blog, het uiltje was zo kant en klaar, geen idee van welk merk het is, heb 't gekregen in dat swap-pakket. ik ben benieuwd naar je kaartje!

Cornelie zei

Wat een gaaf boompje heb je gemaakt!

Wilma zei

Dit is super leuk zeg. Wat een idee om zo een kerstboom te maken. Ben er weg van.