vrijdag 9 november 2012

DCL #163

Marianne maakte een mooie schets voor DCL:


Dit werd mijn kaartje:


Een kaartje voor mijn vader die gisteren 90 werd. Het is een 'aankleedpop' en de inspiratie vond ik hier. Haar en wenkbrauwen maakte ik van het katoenen deel van een wattenschijfje. Beinkt met distress ink. Net als de wangetjes.
Ik ga er nog een maken voor een zwager die 50 hoopt te worden. Erg leuk om te doen dat paper-piecing.

DCL wordt deze week weer gesponsord met een leuke prijs en wel door Harlekino Hobby.

Bij DCL vind je alle bijzonderheden en natuurlijk kun je er ook de mooie en diverse uitwerkingen van de andere teamleden bekijken. Doe je mee? Dan heb je een week de tijd om je creatie gemaakt aan de hand van de schets toe te voegen aan Mr. Linky. Vrijdag 16 november om 18:00u sluit de challenge. Veel succes en plezier!

Fijn weekend,

Angèle

9 opmerkingen:

Rosalien Zwackhalen zei

Ik vindt hetm helemaal geweldig Angéle, zo leuk en wat een hoge leeftijd heeft hij bereikt zeg. Super!

Groetjes Rosalien

Margot zei

ik vind 'm helemaal geweldig! gefeliciteerd ook met je vader, prachtige leeftijd! mijn opa wordt volgend jaar 90!

Marjan zei

Van harte nog met je vader! Hij vond je kaart vast super! Zo grappig die haartjes en wenkbrauwen!

Anoniem zei

Wat een mooie kaart !! Erg leuk zoals je die aankleedpop gemaakt hebt.
Groetjes Berdien

Cornelie zei

Gefeliciteerd, en wat weer origineel, echt tof joh!
paperpiecen is zeker leuk!

Ellen zei

Nog van harte met je vader Angele! Dit is echt een prachtig kaartje!
Groetjes Ellen

MirjamC zei

wat een super leuke en grappige kaart:) nog gefeliciteerd met je vader!

Wilma zei

Wow, 90 jaar. Gefeliciteerd met je vader en wat een ontzettende leuke kaart heb je gemaakt. Top!!

Jenneke zei

Wat een ge-wel-dig kaartje, Angele!!! Goh, zo leuk met dat 'haar' ;-). Nog gefeliciteerd met je vader. Wat een leeftijd zeg, 90 jaar!

XXXJenneke