Deze zaterdag is er weer een nieuwe uitdaging bij DCL.
Marjan bedacht 'm en de challenge staat ditmaal in het teken van accolades, haakjes of brackets.
Het DCL-team is er al mee aan de slag gegaan en het resultaat zie je hier.
Dit werd mijn kaartje:
Onze sponsor is Jane Creative en de prijs die zij beschikbaar stellen, kun je bekijken bij DCL.
Wil je graag meedoen dan heb je de tijd tot het eind van deze maand. Tot vrijdag 30 november 18:00u kun je je creatie toevoegen aan Mr. Linky.
Veel succes en plezier!
Groetjes, Angèle
10 opmerkingen:
Wat een gaaf papier en heb je gebruikt! En dat stiksel is heerlijk nonchalant! Mooi kaartje zo!
ik vind 'm gaaf! leuke combi van papier met het zwarte garen!
Leuk kaartje! Prachtig papier!
Groetjes, Evy
leuke fleurige kaart angele
gr miriam
Mooi combinatie van papier en erg mooi in het oog springende bloem! Gaaf hoor, Angèle!
Wat een geweldige brackets kaart Angèle!
Groetjes Ellen
Mooie kaart Angéle, lekker fleurig.
Groetjes Rosalien
Het is een moooie mix van kleuren en materialen. Mooi kaartje!
Super mooie kaart en wat een mooi papier, Groetjes yvon
Vrolijke o zo mooie kaart!
Een reactie posten