vrijdag 7 december 2012

DCL #167

Miriam is aan de beurt om een uitdaging voor DCL te verzinnen. En dat werd:

Tickets 

Mocht je mee willen doen en op zoek zijn naar een leuke ticket, kijk dan eens op Marjan's blog. Zij heeft er speciaal een gemaakt die je van haar blog mag plukken.

Er zijn prachtige voorbeelden te bekijken die jullie wellicht zullen inspireren om mee te doen. Hier kun je ze vinden. Dit is ook de laatste challenge van dit jaar. We houden een korte vakantie en hopen dan straks in 2013 terug te komen met leuke ideeën.

Dit werd mijn creatie. De borduurring is al heel oud en ik wilde 'm graag voor iets speciaals gebruiken. En dat is mijn kleindochter Fenne! Deze maand wordt ze alweer een half jaar. Maar op de foto is ze twaalf dagen jong. Ze is zo lief en voor mij en mijn familie heel bijzonder. Ik geniet zo van haar!



DCL wordt ditmaal gesponsord door Crea-Uniek met een mooie prijs.

Hopelijk inspireren de voorbeelden om met ons mee te doen.
Tot vrijdag 14 december 18:00u  heb je de tijd om je creatie te linken. Bijzonderheden zijn te lezen op het DCL-blog.

Veel succes en bovenal volop plezier!

Groetjes,

Angèle

12 opmerkingen:

Cornelie zei

Erg lief Angèle! Wat heerlijk dat je zo van haar geniet!
Mooi gemaakt, en heel origineel ook!

Vera zei

Van zo'n lief meisje zou je hart zeker gaan smelten, dat kan ik me voorstellen. Je hebt er iets moois van gemaakt, heel leuk,

Groetjes

Vera

Ellen zei

Het is een schatje Angele!, leuk in de ronde vorm.

Margot zei

supermooi! heb je dan in de borduurring stof gebruikt?

Rosalien Zwackhalen zei

Ik vindt hem helemaal geweldig. En wat een heerlijk meisje is dit toch. :))

Willy zei

Wat prachtig gemaakt, kan me voorstellen dat je geniet van zo'n lieve kleine meid!!

MirjamC zei

angela, dit is echt prachtig! wat een schattige foto van fenne en een leuk idee om een borduurring te gebruiken!
wat fijn dat jullie allemaal zo genieten van fenne! al weer een half jaar, wat gaat het snel he!

Petra Coolen zei

Dat is nou nog eens 'n apart idee!
Wat mooi gemaakt, dat zal je dochter vast waarderen.

Wilma zei

aaaah wat lief!

anja curvers zei

Prachtig gedaan Angele en langs deze weg ook hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2013.

Yolanda zei

WAT EEN SCHATJE!! Ik begrijp het helemaal dat je daar zo ontzettend trots op bent. Ik wens jou en de jouwe een heel gezond en gelukkig 2013. Groetjes Yolanda

Angèle zei

Ik zie net dat ik nog geen reactie heb achtergelaten, maar ik had je al gezegd dat ik dit een super mooie creatie vind :)
De kleurtjes, het papier, de borduur ring en natuurlijk de foto...allemaal geweldig!

x Viv