zaterdag 5 januari 2013

DCL #168

De eerste uitdaging van 2013 is bedacht door Yvon. Ze daagt jullie uit om een kaart met een Nieuwjaarswens te maken.


Mijn kaartje spreekt voor zich. 'Voor jou van mij' is een digi die ik op een ander leuk challengeblog (Elke kaart een feestje) vond. Bij de tekststempels. Ik heb 'm vergroot uitgeprint.


En deze wens is van mij voor jou. Dat we er met z'n allen, waar ter wereld je ook woont of verblijft, weer een heerlijk creatief jaar van mogen maken. De allerbeste wensen!

DCL wordt gesponsord met een leuke prijs door PaperCraft's hobby

Alle bijzonderheden kun je weer hier op ons challengeblog vinden. Doe je gezellig mee?
Dan wens ik je veel succes en plezier!
Tot vrijdag 11 januari, klokslag 18:00u, heb je de tijd om je creatie te linken op ons DCL-blog.

Groetjes, Angèle

9 opmerkingen:

Willy zei

Wat een mooie universele nieuwjaarswens, jij ook nog de allerbeste wensen voor 2013!!

Cornelie zei

Ik had het al gezegd, maar wat een gave kaart!! Super!
Ook een prachtig, gezond en creatief nieuw jaar voor jou Angèle!

Brendaxx zei

Wat een supermooi kaartje! Ook voor jou de beste wensen voor 2013 :)

Anoniem zei

Wat een schitterende kaart Angele !! Ik vind die landkaart als achtergrond erg mooi !
En natuurlijk nog de beste wensen voor 2013 ! Maak er wat moois van !
Groetjes Berdien

MirjamC zei

een erg leuke kaart weer angele!
ik wens jou een heel fijn, gezond en creatief 2013 toe!

Marjan zei

Ik vind je kaart super! Zo leuk gecombineerd heb je die stempel met de rest. Voor jullie een heel goed jaar, er staat wat leuks op de planning, dus dat komt vast helemaal goed :)

Judith zei

Deze kaart heb je heel mooi gemaakt! Leuk met de grote stempel in het midden!

Ik wens jou een prachtig Nieuw Jaar samen met degenen die je lief zijn!

Groetjes van Judith

Angèle zei

Mooie kaart, mam! Erg origineel.

X Viv

Wilma zei

Super gave kaart. Ook voor jou de aller beste wensen.