Deze zaterdag een leuke schets van Anja.
Onze sponsor is dit keer Robyn's Fetish en met een van hun digi afbeeldingen ben ik aan de slag gegaan. Paperpiecing is een leuke techniek en de schets? Het is even goed zoeken ;) De kaart is voor mijn jongste dochter en haar vriend. Ze hebben eind december hun droomhuisje kunnen betrekken. 'Good luck' staat er op het vaantje.
Robyn's Fetish sponsort 5 digi's. Doe je mee? Dan heb je weer een week de tijd. Tot 25 januari 18:00u kun je je creatie toevoegen aan Mr. Linky op het DCL-blog.
Groetjes, Angèle

9 opmerkingen:
O, wat heb je dat tof gedaan!! heel erg leuk weer Angèle!!
Wat een mooie uitwerking, zo leuk dat je de hele digi hebt gebruikt als kaart. Prachtig stikwerk ook, super leuk geworden.
Groetjes Ellen
super mooie kaart Angele
Echt zo'n geweldig kaartje weer Angele hier zullen ze vast heel erg blij mee zijn.
Wat een geweldig originele uitwerking van de schets, prachtig!!
Ik vind hem echt enig!! Wat een schattig huisje met vogeltje!
Oooh wat een ontzettende leuke uitvoering van de schets! Vind het vogeltje zooooo leuk!!
super schattige kaart angèle!
ik vind 'm geweldig, dat vogeltje maakt blij!
Een reactie posten