zaterdag 19 januari 2013

DCL #170

Deze zaterdag een leuke schets van Anja.


Onze sponsor is dit keer Robyn's Fetish en met een van hun digi afbeeldingen ben ik aan de slag gegaan. Paperpiecing is een leuke techniek en de schets? Het is even goed zoeken ;) De kaart is voor mijn jongste dochter en haar vriend. Ze hebben eind december hun droomhuisje kunnen betrekken. 'Good luck' staat er op het vaantje.


Robyn's Fetish sponsort 5 digi's. Doe je mee? Dan heb je weer een week de tijd. Tot 25 januari 18:00u kun je je creatie toevoegen aan Mr. Linky op het DCL-blog.

Groetjes, Angèle

9 opmerkingen:

Cornelie zei

O, wat heb je dat tof gedaan!! heel erg leuk weer Angèle!!

Ellen zei

Wat een mooie uitwerking, zo leuk dat je de hele digi hebt gebruikt als kaart. Prachtig stikwerk ook, super leuk geworden.
Groetjes Ellen

Stampidoe@gmail.com zei

super mooie kaart Angele

anja curvers zei

Echt zo'n geweldig kaartje weer Angele hier zullen ze vast heel erg blij mee zijn.

Willy zei

Wat een geweldig originele uitwerking van de schets, prachtig!!

Marjan zei

Ik vind hem echt enig!! Wat een schattig huisje met vogeltje!

Wilma zei

Oooh wat een ontzettende leuke uitvoering van de schets! Vind het vogeltje zooooo leuk!!

MirjamC zei

super schattige kaart angèle!

Margot zei

ik vind 'm geweldig, dat vogeltje maakt blij!