Rosalien is aan de beurt om een challenge te presenteren bij Dutch Card Lovers. Zij maakte een mooie, veelzijdige schets:
Dit werd mijn kaartje:
DCL wordt gesponsord met een leuke prijs door Rosalien zelf. Een echte voorjaarsattentie!
Als dat geen extra stimulans is om mee te doen! Tot vrijdag 18 januari 18:00u kun je je creatie toevoegen op het DCL-blog. Hier vind je ook alle bijzonderheden over deze uitdaging.
Veel succes en plezier!
Groetjes, Angèle

8 opmerkingen:
Wat een heerlijke zonnige kaart Angéle.
Groetjes Rosalien
Gaaf kaartje, hoor! Mooi zoals de kleurtjes van het papier weer terugkomen in de prachtige bloemen!
mooi kaartje zeg, mooie pastel kleuren :)
groetjes en een fijn weekend,
vera
Mooi kaartje !!! Krijg er direct een lente-gevoel bij !
Groetjes Berdien
Deze is leuk!!!! Ik hou van de kleurtjes :)
Poen xx Viv
Ontzettend leuke kaart! Mooi papier ook en gave kleuren!
Prachtig kaartje! En het papier echt mijn kleurtjes! Van welk blokje is dit?
Groetjes Janine
Mooie kaart. Prachtig papier en de bloemen vind ik zo gaaf.
Een reactie posten