zaterdag 17 november 2012

DCL #164

Yvon bedacht de nieuwe uitdaging:

Maak een kerstkaart zonder gebruik van speciaal kerst- of winterpapier. 

Niet zo moeilijk. Kijk hier maar eens naar de mooie kaarten van het DCL-team.

Dit werd mijn kaartje. Ik maakte gebruik van zwart en wit cardstock. De grote vilten sneeuwvlok komt bij de bloemist vandaan.


DCL wordt zoals elke week weer gesponsord met een leuke prijs. Ditmaal door Hobbyshoppie

Zin om met ons mee te doen? Dat kan tot vrijdag 23 november 18:00u. De bijzonderheden lees je op het DCL-blog. Veel succes en bovenal plezier!

Groetjes,

Angèle

10 opmerkingen:

Cornelie zei

Prachtig met die grijze vilten sneeuwvlok!
Beterschap Angèle!

Anoniem zei

Erg mooi !! Zo zie je maar ook met donkere kleuren kun je een mooie kerstkaart maken.
Groetjes Berdien

Willy zei

Prachtig stijlvol kerstkaartje!!

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Heel gaaf!

Marjan zei

Heel erg mooi en stijlvol vind ik jouw kaart! De samengestelde ster springt echt meteen in het oog, erg mooi.
Ja, heerlijk hè, die kleinkindjes? Fijn dat je er twee volle dagen van kon genieten. Dat verlangen herken ik helemaal. Ik woon dicht bij mijn dochter en gelukkig vindt ze het leuk als ik er ben, dus minstens eens per week... :)

Ellen zei

Mooie stijlvolle kaart geworden Angele! De witte sneeuwvlokjes op de zwarte achtergrond maken het geheel compleet!
Groetjes Ellen

MirjamC zei

prachtige kerstkaart! erg mooi met zwart en grijs en de vilten sneeuwster

Petra Coolen zei

Een stijlvolle combinatie!
Leuk zeg, die vilten ster.

Margot zei

zo gaaf een zwart/wit/grijze kerstkaart!

Wilma zei

Mooie stijlvolle kaart!!