Yvon bedacht de nieuwe uitdaging:
Maak een kerstkaart zonder gebruik van speciaal kerst- of winterpapier.
Niet zo moeilijk. Kijk hier maar eens naar de mooie kaarten van het DCL-team.
Dit werd mijn kaartje. Ik maakte gebruik van zwart en wit cardstock. De grote vilten sneeuwvlok komt bij de bloemist vandaan.
DCL wordt zoals elke week weer gesponsord met een leuke prijs. Ditmaal door Hobbyshoppie
Zin om met ons mee te doen? Dat kan tot vrijdag 23 november 18:00u. De bijzonderheden lees je op het DCL-blog. Veel succes en bovenal plezier!
Groetjes,
Angèle
10 opmerkingen:
Prachtig met die grijze vilten sneeuwvlok!
Beterschap Angèle!
Erg mooi !! Zo zie je maar ook met donkere kleuren kun je een mooie kerstkaart maken.
Groetjes Berdien
Prachtig stijlvol kerstkaartje!!
Heel gaaf!
Heel erg mooi en stijlvol vind ik jouw kaart! De samengestelde ster springt echt meteen in het oog, erg mooi.
Ja, heerlijk hè, die kleinkindjes? Fijn dat je er twee volle dagen van kon genieten. Dat verlangen herken ik helemaal. Ik woon dicht bij mijn dochter en gelukkig vindt ze het leuk als ik er ben, dus minstens eens per week... :)
Mooie stijlvolle kaart geworden Angele! De witte sneeuwvlokjes op de zwarte achtergrond maken het geheel compleet!
Groetjes Ellen
prachtige kerstkaart! erg mooi met zwart en grijs en de vilten sneeuwster
Een stijlvolle combinatie!
Leuk zeg, die vilten ster.
zo gaaf een zwart/wit/grijze kerstkaart!
Mooie stijlvolle kaart!!
Een reactie posten