Traktatie is het thema van de nieuwe uitdaging bij DCL. En deze week is onze sponsor Scrapbookzolder.
Dit werd mijn bijdrage. Een klein doosje van 6x6 cm. Er past precies een (verpakt) koekje in. Zoute koekjes zijn natuurlijk passend bij de rode wijn.
Er kan een klein kaartje met een uitnodiging in. In dit geval een uitnodiging voor een etentje. We zijn geweldig goed geholpen tijdens onze verhuizing. En voor deze hulp wil ik graag op deze manier bedanken.
Wil je graag meedoen met deze uitdaging dan kun je alle bijzonderheden lezen op het DCL-blog.
Tot vrijdag 26 oktober 18:00u heb je dan de tijd om je bijdrage aan Mr. Linky toe te voegen. Ook de bijzonder leuke creatie's van het team zijn er natuurlijk te bewonderen.
Veel succes en een fijn weekend.
Groetjes, Angèle

9 opmerkingen:
Wat een leuk idee Angele! Een schattig doosje, leuke manier om iemand uit te nodigen.
Groetjes Ellen
Wat een leuke idee om er een zout koekje in te doen! Ik vind het een mooie traktatie, Angèle!
Super leuk idee om zo de mensen te trakteren die jullie geholpen hebben, met verhuizen. Groetjes yvon
helemaal leuk om te krijgen!
Wat een leuke manier om iemand te bedanken en tevens uit te nodigen!!
Heb je het al gegeven? Erg leuk bedacht en gemaakt, moeders!
X Viv
Wat een gezellig flesje wijn is het zo geworden! Erg leuk idee!
Groetjes, Johanna
Waua, je zult dit maar cadeau krijgen! Super leuk idee.
geweldig origineel! En wat mooi gemaakt!! Súper om zo als cadeau te geven!
Een reactie posten