De zonnewende is net achter de rug. Net als een paar hete, broeierige dagen. Vanochtend stond ik op met zon (na een nacht met buien). Helaas verdween ze al weer snel achter een wolkendek.
De nieuwe uitdaging bij DCL, ditmaal van Yvon, ziet er in ieder geval een stuk vrolijker en zomers uit:
Laat je inspireren door deze afbeelding:
Dit werd mijn uitwerking. Ik keek naar de zon ;), gebruikte een vel scrapbook-papier, knipte drie extra 'zonnen' uit en voegde die toe aan het papier. Een gele mat, een stikrandje, knoop en een leuke spreuk (met dank aan Ellen) maakte het kaartje compleet.
Kijk hier eens voor mooie, inspirerende voorbeelden van mijn mede-teamgenoten. Alle spelregels over deze uitdaging kun je er lezen.
Tot vrijdag 5 juli 18:00u heb je de kans om met ons mee te doen en je creatie aan Mr. Linky toe te voegen.
Doe je gezellig mee? Dan wens ik je veel succes en plezier!
Groetjes, Angèle

10 opmerkingen:
Hier helaas ook geen zon, wel veel wind en grijze wolken. Maar je kaartje vrolijkt me op!
Wat een heerlijke uitdaging en wat heb je die mooi uitgewerkt...prachtig!!
Hier ook somber. Zet net de verwarming hoger...
Leuke uitvoering van de inspiratiefoto!
Heel mooi uitgevoerd Angèle, nu buiten de zon nog laten schijnen
Groetjes yvon
stralend kaartje, daar word ik blij van!
Nou, van mij mogen al die zonnen van jouw kaartje wel gaan stralen nu! Leuk gedaan!
Zo leuk met al die zonnen, Angèle! Jouw kaart straalt!!
Heerlijke zonnige kaart!!
Mooie zomerse kaart! Kunnen we wel gebruiken met dat wisselvallige weer steeds.
Het sassafras papier blijft leuk he?!
Ik vind dit een moeilijke opdracht omdat het plaatje me niks deed maar jouw uitwerking is prachtig geworden!
Een reactie posten