Angèle.... ik ben er weg van!!! Hoe mooi is dit! De bloem, de tinten, het strakke en elegante, top! Erg leuk dat je de tijd had om met de Liftchallenge mee te doen.
Dank je voor je mooie reacties! Je leven nwordt inderdaad op zijn kop gezet met zo'n kleintje... Maar heb in ieder geval weer zin iets te doen! Deze kaart is ook weer een hele mooie, geweldig hoe de kaart rust uitstraalt! En de bloem is heel bijzonder!
11 opmerkingen:
Angèle.... ik ben er weg van!!! Hoe mooi is dit! De bloem, de tinten, het strakke en elegante, top! Erg leuk dat je de tijd had om met de Liftchallenge mee te doen.
Ooo Angèle, wat mooi. Van kaarten maken heb ik niet zo veel verstand. Maar het resultaat vind ik prachtig !
Grtjs
Daniëlle
Hé wat leuk om je weer eens bij de liftchallenge te zien! En wat een mooie originele lift heb je ervan gemaakt!! Prachtig! Dank je wel Angèle!
Dat is effe geleden! Leuk om je te zien met een prachtig kaartje. Heel origineel en mooie naturelkleuren! Leuk dat je meedoet angele, bedankt!
wat een mooie stijlvolle kaart Angèle!
Dank je voor je mooie reacties! Je leven nwordt inderdaad op zijn kop gezet met zo'n kleintje... Maar heb in ieder geval weer zin iets te doen! Deze kaart is ook weer een hele mooie, geweldig hoe de kaart rust uitstraalt! En de bloem is heel bijzonder!
mooi zeg! gave stijl en die knoop maakt het perfect af
Heel mooi! En leuk om zo'n oude knoop te gebruiken!
Prachtige stijlvolle kaart!!
Geweldig mooie kaart!! Super!!
Prachtige kaart moeders, hij klopt helemaal!
De bloem met knoop vind ik heel speciaal!
X Viv
Een reactie posten