donderdag 27 juni 2013

Liftchallenge # 44

Eindelijk is het me gelukt weer eens mee te doen met de liftchallenge. Een pracht van een kaart om te liften!


Dit werd mijn uitwerking:


De bloem bestaat uit 4 op elkaar geplakte cirkels met een oude bijzonder mooie knoop als hart.
Het sentiment vond ik er goed bij passen.  

Groetjes, Angèle

11 opmerkingen:

Marjan zei

Angèle.... ik ben er weg van!!! Hoe mooi is dit! De bloem, de tinten, het strakke en elegante, top! Erg leuk dat je de tijd had om met de Liftchallenge mee te doen.

Unknown zei

Ooo Angèle, wat mooi. Van kaarten maken heb ik niet zo veel verstand. Maar het resultaat vind ik prachtig !
Grtjs
Daniëlle

Cornelie zei

Hé wat leuk om je weer eens bij de liftchallenge te zien! En wat een mooie originele lift heb je ervan gemaakt!! Prachtig! Dank je wel Angèle!

Nadine zei

Dat is effe geleden! Leuk om je te zien met een prachtig kaartje. Heel origineel en mooie naturelkleuren! Leuk dat je meedoet angele, bedankt!

Margot zei

wat een mooie stijlvolle kaart Angèle!

Natalie zei

Dank je voor je mooie reacties! Je leven nwordt inderdaad op zijn kop gezet met zo'n kleintje... Maar heb in ieder geval weer zin iets te doen! Deze kaart is ook weer een hele mooie, geweldig hoe de kaart rust uitstraalt! En de bloem is heel bijzonder!

Linda Visser - van der Velden zei

mooi zeg! gave stijl en die knoop maakt het perfect af

Gerdine zei

Heel mooi! En leuk om zo'n oude knoop te gebruiken!

Wilma zei

Prachtige stijlvolle kaart!!

Brendaxx zei

Geweldig mooie kaart!! Super!!

Viv zei

Prachtige kaart moeders, hij klopt helemaal!
De bloem met knoop vind ik heel speciaal!

X Viv