donderdag 11 juli 2013

Liftchallenge # 45

De lay-out van de gekozen kaart vind ik erg mooi. Veel wit (daar hou ik van) en qua papier kun je al je restjes gebruiken.


Vanochtend heerlijk gefröbeld en dit is het resultaat:


Stempels zijn van Penny Black en papier van Crate Paper. In de roze linkerbalk op de kaart lijkt het net of er potloodlijntjes niet zijn uitgegumd. Maar het zit gewoon in het papier.

Groetjes, Angèle

13 opmerkingen:

Cornelie zei

Wat een onwijs leuke lift! Tof afdrukje, echt een leukerd! Dank je wel Angèle!

caroline zei

heel mooi !

Gerdine zei

Hele leuke lift zeg! Poesje is fur-tastic!

Unknown zei

OOooo wat een onwijs gaaf mooie kaarten. Mijn favoriete is die met de poes, maar ik ben dan ook een poezen madam. mooi, mooi,mooi...
Grtjs
Daniëlle

Linda Visser - van der Velden zei

leuk zeg!

Rosalien Zwackhalen zei

Ahh die is leuk Angèle. Echt een droppie. :)

Margot zei

gaaf! die mag je best naar mij opsturen ;)

Viv zei

Wat een leuke lift! Fijn he als je zo kunt genieten van fröbeltijd :)
X viv

Marjan zei

Hij is leuk!!! Dat poesje, de bijpassende tekststempel, de pootjes en ook de gekozen kleuren. Gaaf hoor! Leuk dat je weer meedoet en ja, wit.... Ik heb er ook wat mee.

Wilma zei

Aaaah, dit is LEUK!!!! Ben er weg van!

Judith zei

Ach, dat poesje, leuk (-:
Vrolijke lift!

Anoniem zei

oh dit is ook al zo'n leuk kaartje!! Geweldige combinatie, prachtig geheel!

Nadine zei

Wat een moooooitje! Zo leuk gedaan en inderdaad je kunt je lekker uitleven met restjes op deze kaart, top. Bedankt voor het meedoen!