De lay-out van de gekozen kaart vind ik erg mooi. Veel wit (daar hou ik van) en qua papier kun je al je restjes gebruiken.
Vanochtend heerlijk gefröbeld en dit is het resultaat:
Stempels zijn van Penny Black en papier van Crate Paper. In de roze linkerbalk op de kaart lijkt het net of er potloodlijntjes niet zijn uitgegumd. Maar het zit gewoon in het papier.
Groetjes, Angèle

13 opmerkingen:
Wat een onwijs leuke lift! Tof afdrukje, echt een leukerd! Dank je wel Angèle!
heel mooi !
Hele leuke lift zeg! Poesje is fur-tastic!
OOooo wat een onwijs gaaf mooie kaarten. Mijn favoriete is die met de poes, maar ik ben dan ook een poezen madam. mooi, mooi,mooi...
Grtjs
Daniëlle
leuk zeg!
Ahh die is leuk Angèle. Echt een droppie. :)
gaaf! die mag je best naar mij opsturen ;)
Wat een leuke lift! Fijn he als je zo kunt genieten van fröbeltijd :)
X viv
Hij is leuk!!! Dat poesje, de bijpassende tekststempel, de pootjes en ook de gekozen kleuren. Gaaf hoor! Leuk dat je weer meedoet en ja, wit.... Ik heb er ook wat mee.
Aaaah, dit is LEUK!!!! Ben er weg van!
Ach, dat poesje, leuk (-:
Vrolijke lift!
oh dit is ook al zo'n leuk kaartje!! Geweldige combinatie, prachtig geheel!
Wat een moooooitje! Zo leuk gedaan en inderdaad je kunt je lekker uitleven met restjes op deze kaart, top. Bedankt voor het meedoen!
Een reactie posten