Op
danjelpoppenblog was ik een van de gelukkigen om een zelfgemaakte pop te winnen. Een pop voor mijn kleindochter Fenne die vorige maand een jaar werd. Afgelopen zaterdag vierden we haar verjaardag. Een heerlijke buitendag!
Zijn het geen schatjes?
Als bedankje maakte ik voor Daniëlle een kaartje:
Ik gebruikte canvas om op te stempelen. Eerst bewerkte ik het met gesso. Daarna ingekleurd met aquarelverf. Een stofje als sjaaltje en een bosje bloemen als broche voor deze dame. Sentiment is een freebee van het Cards and Scrap challengeblog.
De volgende kaartjes zijn gebaseerd op de lay-out van de Liftchallenge uit de vorige post:
Groetjes, Angèle
12 opmerkingen:
Wat een leuke pop en samen met je kleindochter is het een schattig plaatje! Leuke kaartjes!
Ohhh Angèle! Wat een plaatje van een kleindochter heb je toch en wat leuk dat je een pop voor haar won!
Het bedankkaartje voor voor de maakster is erg mooi met de dame, heel artistiek vind ik haar! Maar ook je twee kaartjes met de poezen zijn mooi, je weet dat je meer kaartjes kunt linken voor de Liftchallenge, toch?
Hoe leuk! Die pop voor je kleindochter heel leuk, wat een plaatje die twee samen! Om trots op te zijn!
De kaartjes zijn super!
Groeten !neke
Ooo Angèle wat een pracht van een kleindochter heb jij. Ik ben heel gelukkig dat jij de pop hebt gewonnen, wat een stralend gezichtje. Dit is echt onbetaalbaar. En zo een mooi kaart dat je hebt gemaakt. Er zit hier iemand te stralen. Dikke mercie. Maar ze moet nog aan komen...
Hele lieve groet
Daniëlle
Al weer één jaar? Ik weet nog dat je met trots de geboorte van jullie kleindochter Fenne aankondigde. Wat is het een schatje om te zien. En een geweldig cadeau heb je haar kunnen geven. Leuk dat je deze pop won!
Gefeliciteerd met haar eerste verjaardag!
Je (lift-) kaartjes, ach wat zijn ze snoezig (leuke woordspeling ook, hihi)
Bofkont, wat zal je kleindochter blij met je pop zijn!! Wat een gave kaarten heb je gemaakt, in één woord géweldig!!
Aaah wat een schatje is je kleindochter! Nog gefeliciteerd met haar 1e verjaardag! En de kaartjes zijn weer prachtig angele!
Ja, die foto van je kleindochter is waanzInnig leuk. Alweer 1 jaar. Hemeltje de tijd vliegt. Leuk je bedankhe en je poezenkaartjes
je kleindochter al weer 1 jaar, wat gaat de tijd snel! leuk die pop! en je kaartjes zijn ook erg gaaf, ik had ook zo'n leuk katje op mijn verjaardagskaartje, heb je die zelf zo geknipt?
Fenne 1 jaar!
Ze lijkt eigenlijk wel een beetje op haar nieuwe, superleuke pop :)
Prachtige kaartjes Angele, je hebt het nog steeds in je ;)
Wat een enige foto, ons popje met haar nieuwe pop ;)
De kaartjes zijn erg leuk, vooral de poezen vind ik helemaal super!
Liefs viv
Oooohhhh, je kleindochter is een schatje. Je bedankkaartje een beauty en dan de kattenkaarten....ik geniet daar zo van
als kattenliefhebster!!!
Een reactie posten