Zondag startte de nieuwe uitdaging bij DCL met een leuke schets van Anja:
En hier met een paar daagjes vertraging mijn uitwerking:
De challenge duurt 14 dagen dus je hebt nog de kans om gezellig mee te doen tot vrijdag 2 augustus.
We hebben een leuke prijs van de sponsor 'de Scrapheap'. Hier kun je 'm bekijken. Plus natuurlijk inspiratie opdoen en de mooie voorbeeldkaartjes bekijken van mijn teamgenootjes.
Groetjes, Angèle

6 opmerkingen:
Hoi Angèle, ik begin het nu een beetje beter te snappen ... die opdrachten om kaartjes te maken. Het begint bij mij meer te kriebelen om het ook eens te wagen om een kaart te maken. Ga eens naar Antwerpen, wat materiaal kopen. Spannend.
Grtjs
Daniëlle
Prachtige kaart angele! Leuk ook die embellies van kurk (waar heb je die gekocht?)
Leuk kaartje moeders, mooie uitwerking van de schets!
Heb zin in ons scrapmiddagje :)
Liefs Viv
Prachtige kaart! Heel mooi!
Hele leuke vakantiekaart. Dat kurk is super!
Wat een leuke kaart, Angele.
En wat een super leuke pop heb je gewonnen voor je kleindochter. Echt heel gaaf!
Een reactie posten