woensdag 24 juli 2013

DCL # 190

Zondag startte de nieuwe uitdaging bij DCL  met een leuke schets van Anja:


En hier met een paar daagjes vertraging mijn uitwerking:

 

De challenge duurt 14 dagen dus je hebt nog de kans om gezellig mee te doen tot vrijdag 2 augustus.
We hebben een leuke prijs van de sponsor 'de Scrapheap'. Hier kun je 'm bekijken. Plus natuurlijk inspiratie opdoen en de mooie voorbeeldkaartjes bekijken van mijn teamgenootjes.

Groetjes, Angèle

6 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Angèle, ik begin het nu een beetje beter te snappen ... die opdrachten om kaartjes te maken. Het begint bij mij meer te kriebelen om het ook eens te wagen om een kaart te maken. Ga eens naar Antwerpen, wat materiaal kopen. Spannend.
Grtjs
Daniëlle

MirjamC zei

Prachtige kaart angele! Leuk ook die embellies van kurk (waar heb je die gekocht?)

Viv zei

Leuk kaartje moeders, mooie uitwerking van de schets!
Heb zin in ons scrapmiddagje :)

Liefs Viv

Linda Visser - van der Velden zei

Prachtige kaart! Heel mooi!

Wilma zei

Hele leuke vakantiekaart. Dat kurk is super!

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Angele.
En wat een super leuke pop heb je gewonnen voor je kleindochter. Echt heel gaaf!