zondag 18 augustus 2013

DCL #192

Vanmorgen is de nieuwe uitdaging bij Dutch Card Lovers van start gegaan.
We houden het simpel deze keer want... 

Alles mag

Iedereen kan en mag natuurlijk meedoen áls je creatie maar nieuw is. Voor bijzonderheden verwijs ik graag nog eens naar DCL. Hier kun je alles nog eens nalezen en de leuke prijs bekijken die de sponsor, De Craftorij, beschikbaar stelt.

Dit werd mijn kaartje. Een verjaarskaartje. Een eenvoudige, gestanste passe partout als lo. Het poesje (Penny Black) gestempeld op aquarelpapier en gekleurd met waterverf. Wat stiksteekjes en wat platte kraaltjes en klaar was Kees.


De uitdaging duurt veertien dagen. Tot vrijdag 30 augustus 18:00u.

Veel plezier en succes!

Groetjes, Angèle 

10 opmerkingen:

Judith zei

Wat een leuke kaart, Angele! Ik moet ook eens een PB stempel aanschaffen, vind ze zo schattig!

Vera zei

Superschattig kaartje.
Die pailletjes zijn ook leuk zo her en der!

Groetjes

vera

Viv zei

Het is echt een super leuke kaart! In real life nog beter ;)
Ik vind hem helemaal af!

Liefs Viv

MirjamC zei

Heerlijk vrolijk kaartje weer!

Marjan zei

Wat een lief kaartje, Angèle! Dat poesje blijft leuk.
Ben je al met je alcohol inkt en yupo bezig geweest?

Gerdine zei

Lief kaartje!

Natalie zei

Wat een schattig kaartje! Superlief papier, en dat katje is een scheetje! En bedankt voor je lieve reactie, liefs, Natalie

!neke zei

Vrolijke kaart ! Mooie kleuren ! grts !neke

Je@net zei

Leuke kaart, Angele, en wat een leuke tekst erbij :o)

Wilma zei

Wat een heerlijke vrolijke blije kaart!