Vanmorgen is de nieuwe uitdaging bij Dutch Card Lovers van start gegaan.
We houden het simpel deze keer want...
Alles mag
Iedereen kan en mag natuurlijk meedoen áls je creatie maar nieuw is. Voor bijzonderheden verwijs ik graag nog eens naar DCL. Hier kun je alles nog eens nalezen en de leuke prijs bekijken die de sponsor, De Craftorij, beschikbaar stelt.
Dit werd mijn kaartje. Een verjaarskaartje. Een eenvoudige, gestanste passe partout als lo. Het poesje (Penny Black) gestempeld op aquarelpapier en gekleurd met waterverf. Wat stiksteekjes en wat platte kraaltjes en klaar was Kees.
De uitdaging duurt veertien dagen. Tot vrijdag 30 augustus 18:00u.
Veel plezier en succes!
Groetjes, Angèle
10 opmerkingen:
Wat een leuke kaart, Angele! Ik moet ook eens een PB stempel aanschaffen, vind ze zo schattig!
Superschattig kaartje.
Die pailletjes zijn ook leuk zo her en der!
Groetjes
vera
Het is echt een super leuke kaart! In real life nog beter ;)
Ik vind hem helemaal af!
Liefs Viv
Heerlijk vrolijk kaartje weer!
Wat een lief kaartje, Angèle! Dat poesje blijft leuk.
Ben je al met je alcohol inkt en yupo bezig geweest?
Lief kaartje!
Wat een schattig kaartje! Superlief papier, en dat katje is een scheetje! En bedankt voor je lieve reactie, liefs, Natalie
Vrolijke kaart ! Mooie kleuren ! grts !neke
Leuke kaart, Angele, en wat een leuke tekst erbij :o)
Wat een heerlijke vrolijke blije kaart!
Een reactie posten