Afgelopen zomer kocht ik wat flesjes alcohol inkt én Yupo papier. Enthousiast geworden nadat ik bij Marjan gezien had wat zij ermee had gemaakt. Natuurlijk bekeek eerst ik wat filmpjes op YouTube over dreamscaping. Maar b.v. rietjes en een mini mister had ik niet in huis. Het probeersel bleef liggen tot vandaag.
Als je bij Marjan langs gaat, kun je zien welke juweeltjes uit haar handen komen met deze verrassende techniek.
Vanmorgen zag ik haar nieuwe post en toen dacht ik laat nu ook iets doen met mijn eerste eenvoudige probeersels want als herfstblaadjes zijn de best de moeite waard.
Achtergrond heb ik geembost met een boomschorsmal. Als je de foto vergroot is het beter te zien.
Fijn weekend, Angèle
7 opmerkingen:
Wat een mooie kaartjes en weer heel anders dan bij Marjan!
Deze techniek wil ik ook wel eens proberen!
Liefs Viv
Wat een mooie kaartjes. En hoe origineel om dit als rouwkaartje te gebruiken. Ik zou er zelf niet op gekomen zijn.
Weer een nieuwe techniek gebruikt en weeral een pracht resultaat :-)
Grtjs
Daniëlle
Wat een prachtig resultaat. Goed dat je deze techniek toch hebt geprobeerd. Als je deze kaart krijgt voor een rouwbericht, dan is het toch wel hel speciaal hoor.
Grtjs
Daniëlle
Nou, wat lief dat je mij noemt! :)
Ik vind jouw kaartjes prachtig! Ja, zo kan je dit natuurlijk ook heel goed gebruiken! Zelf niet aan gedacht, maar weer een eye-opener:)
Fijn weekend, Angèle!
Wat zien ze er mooi uit! En heel toepasselijk voor een condoleance. Ga zo eens kijken naar de techniek.
Liefs, Natalie
Deze techniek ken ik helemaal niet, totdat ik het idd bij Marjan zag. Mooi!
Deze herfstbladeren mogen er ook zijn!!
Vind ze prachtig. Gewoon je eigen techniek blijven gebruiken!
Een reactie posten