vrijdag 6 september 2013

Yupo 1

Afgelopen zomer kocht ik wat flesjes alcohol inkt én Yupo papier. Enthousiast geworden nadat ik bij Marjan gezien had wat zij ermee had gemaakt. Natuurlijk bekeek eerst ik wat filmpjes op YouTube over dreamscaping. Maar b.v. rietjes en een mini mister had ik niet in huis.  Het probeersel bleef liggen tot vandaag.

Als je bij Marjan langs gaat, kun je zien welke juweeltjes uit haar handen komen met deze verrassende techniek.

Vanmorgen zag ik haar nieuwe post en toen dacht ik laat nu ook iets doen met mijn eerste eenvoudige probeersels want als herfstblaadjes zijn de best de moeite waard.




Achtergrond heb ik geembost met een boomschorsmal. Als je de foto vergroot is het beter te zien.

Fijn weekend, Angèle

7 opmerkingen:

Viv zei

Wat een mooie kaartjes en weer heel anders dan bij Marjan!
Deze techniek wil ik ook wel eens proberen!

Liefs Viv

Unknown zei

Wat een mooie kaartjes. En hoe origineel om dit als rouwkaartje te gebruiken. Ik zou er zelf niet op gekomen zijn.
Weer een nieuwe techniek gebruikt en weeral een pracht resultaat :-)
Grtjs
Daniëlle

Unknown zei

Wat een prachtig resultaat. Goed dat je deze techniek toch hebt geprobeerd. Als je deze kaart krijgt voor een rouwbericht, dan is het toch wel hel speciaal hoor.
Grtjs
Daniëlle

Marjan zei

Nou, wat lief dat je mij noemt! :)
Ik vind jouw kaartjes prachtig! Ja, zo kan je dit natuurlijk ook heel goed gebruiken! Zelf niet aan gedacht, maar weer een eye-opener:)
Fijn weekend, Angèle!

Natalie zei

Wat zien ze er mooi uit! En heel toepasselijk voor een condoleance. Ga zo eens kijken naar de techniek.
Liefs, Natalie

Cornelie zei

Deze techniek ken ik helemaal niet, totdat ik het idd bij Marjan zag. Mooi!
Deze herfstbladeren mogen er ook zijn!!

Wilma zei

Vind ze prachtig. Gewoon je eigen techniek blijven gebruiken!