vrijdag 27 september 2013

Liftchallenge #50

De vijftigste alweer. Van harte dames! Met dit kaartje wil ik ook weer eens meedoen.



Groetjes, Angèle

12 opmerkingen:

Marjan zei

Dank je wel, Angèle! Wat leuk dat je meedoet en dan ook nog met zo'n mooie uitwerking!
Fijn weekend alvast!

Viv zei

Wat een leuk,vrolijk, zomers kaartje!
De zijkanten eruit geponst maken het tot een apart kaartje!
heel erg leuk, mam.

Nadine zei

Wat een gezellig kaartje, gaaf papier. Leuk je weer eens in de deelnemerslijst terug te vinden Angele. Bedankt!

Cornelie zei

Feestelijke lift vind ik dit met al de bloemen! mooie gedaan Angèle en tof dat je weer meedoet!

Willy zei

Prachtig, wat een leuk patroon en super mooi papier heb je gebruikt!!

Brendaxx zei

Wat een geweldig mooi kaartje! Superlift!

Unknown zei

Wat heb je dat weer mooi gedaan. Je bent een echte "krak".
Grtjs
Daniëlle

Ingrid Reyners zei

Mooi kaartje zeg, ook mooi papier met de bloemen erbij! Alleen al door de vorm is de kaart ook al heel apart.fijn weekend, groetjes Ingrid

!neke zei

Angele, wat een gave uitwerking!!!!
Kleuren top!
Groeten !neke

Gerdine zei

Wat een mooi papier heb je gebruikt!! Gave lift!

Wilma zei

Vrolijk en heel mooi!!

MirjamC zei

Mooie fleurige kaart! Mooi papier!