It's the small and simple things that make life great
Dank je wel, Angèle! Wat leuk dat je meedoet en dan ook nog met zo'n mooie uitwerking! Fijn weekend alvast!
Wat een leuk,vrolijk, zomers kaartje!De zijkanten eruit geponst maken het tot een apart kaartje!heel erg leuk, mam.
Wat een gezellig kaartje, gaaf papier. Leuk je weer eens in de deelnemerslijst terug te vinden Angele. Bedankt!
Feestelijke lift vind ik dit met al de bloemen! mooie gedaan Angèle en tof dat je weer meedoet!
Prachtig, wat een leuk patroon en super mooi papier heb je gebruikt!!
Wat een geweldig mooi kaartje! Superlift!
Wat heb je dat weer mooi gedaan. Je bent een echte "krak".GrtjsDaniëlle
Mooi kaartje zeg, ook mooi papier met de bloemen erbij! Alleen al door de vorm is de kaart ook al heel apart.fijn weekend, groetjes Ingrid
Angele, wat een gave uitwerking!!!!Kleuren top!Groeten !neke
Wat een mooi papier heb je gebruikt!! Gave lift!
Vrolijk en heel mooi!!
Mooie fleurige kaart! Mooi papier!
Een reactie posten
12 opmerkingen:
Dank je wel, Angèle! Wat leuk dat je meedoet en dan ook nog met zo'n mooie uitwerking!
Fijn weekend alvast!
Wat een leuk,vrolijk, zomers kaartje!
De zijkanten eruit geponst maken het tot een apart kaartje!
heel erg leuk, mam.
Wat een gezellig kaartje, gaaf papier. Leuk je weer eens in de deelnemerslijst terug te vinden Angele. Bedankt!
Feestelijke lift vind ik dit met al de bloemen! mooie gedaan Angèle en tof dat je weer meedoet!
Prachtig, wat een leuk patroon en super mooi papier heb je gebruikt!!
Wat een geweldig mooi kaartje! Superlift!
Wat heb je dat weer mooi gedaan. Je bent een echte "krak".
Grtjs
Daniëlle
Mooi kaartje zeg, ook mooi papier met de bloemen erbij! Alleen al door de vorm is de kaart ook al heel apart.fijn weekend, groetjes Ingrid
Angele, wat een gave uitwerking!!!!
Kleuren top!
Groeten !neke
Wat een mooi papier heb je gebruikt!! Gave lift!
Vrolijk en heel mooi!!
Mooie fleurige kaart! Mooi papier!
Een reactie posten